نسخه چاپی

گواردیولا: فكر كردن سیتی به قهرمانی، دیوانگی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل برنلی گفت امسال فكر كردن سیتی به قهرمانی در لیگ برتر دیوانگی خواهد بود.


به گزارش نما، بعد از آنکه منچسترسیتی دیروز در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد در خانه برنلی این تیم را با نتیجه 4-1 شکست دهد پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی گفت فکر کردن به سبقت گرفتن از لیورپول صدرنشین و قهرمانی در لیگ برتر برای تیم او دیوانگی خواهد بود. هر چند رسانه‌های انگلیسی معتقدند این حرفهای گواردیولا با حالتی طعنه‌آمیز زده شده و منتقدین سیتی را هدف گرفته است.

اخبار ورزشی- منچسترسیتی دیروز در حالی به زمین برنلی رفته بود که پیش از آن از پنج بازی پیاپی خود تنها یک پیروزی بدست آورده بود. ولی سیتی با دو گل گابریل ژسوس و گلهای دیگری از رودری و ریاض محرض نمایش عالی‌ای داشت و شمه‌ای از سیتی پرقدرت فصل گذشته را به نمایش گذاشت. این پیروزی باعث شد سیتی به فاصله هشت امتیازی لیورپول صدرنشین برسد تا منتظر بازی امروز شاگردان کلوپ در دربی شهر لیورپول باشد.

گواردیولا در پایان بازی در کنفرانس خبری گفت:" راستش را بخواهید با توجه به فاصله ما با لیورپول فکر کردن به قهرمانی یک جورهایی دیوانگی خواهد بود. ما باید به دربی فکر کنیم و بازی به بازی جلو برویم چون همه چیز فقط لیگ برتر نیست. رقابتهای دیگری مثل جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان هم هست".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:"مهم این است که ریتم این بازی را در بازی‌های بعدی هم تکرار کنیم. من از اینکه در بازی‌های اخیرمان توانستیم توپ را بیشتر از آنچه قبل از آن دیده بودیم پاس بدهیم و به گردش در بیاوریم خوشحالم".

۱۳۹۸/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...