نسخه چاپی

آرژانتین بیشتر از مسی به قهرمانی كوپا احتیاج دارد

لیونل اسكالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است كه این تیم بیش از فوق ستاره اش یعنی لیونل مسی به قهرمانی در رقابت های كوپا آمریكا احتیاج دارد.


به گزارش نما، مسابقات کوپا آمریکا 2020 چهل و هفتمین دوره این رقابت ها خواهد بود که از تاریخ 12 ژوئن در دو کشور آرژانتین و کلمبیا برگزار خواهد شد. این رقابت ها به شکلی جدید و در دو گروه شش تیمی برگزار می شود. آرژانتینی ها امیدوار هستند به واسطه میزبانی در این بازی ها به مقام قهرمانی دست پیدا کنند تا به نوعی طلسم لیونل مسی در عرصه ملی نیز شکسته شود.

اخبار ورزشی- لیونل اسکالونی اما معتقد است که قهرمانی در کوپا آمریکا بیشتر از لیونل مسی برای آرژانتین حائز اهمیت است. سرمربی آرژانتین در این باره گفت: " نمی دانم که رقابت های کوپا در سال 2020 آخرین حضور مسی در این جام خواهد بود یا خیر اما امیدوارم که این طور نباشد. با این وجود آرژانتین بیشتر از مسی به کسب عنوان قهرمانی احتیاج دارد. در این باره قولی نمی دهم اما قطعا تمام تلاش مان را در راه کسب قهرمانی انجام خواهیم داد."

آرژانتین در این رقابت ها با تیم های استرالیا، بولیوی، اروگوئه، شیلی و پاراگوئه هم گروه شده است. بازی با شیلی قطعا یکی از سخت ترین دیدار های شاگردان اسکالونی در مرحله گروهی خواهد بود. سرمربی آرژانتین در این باره گفت: " این یک بازی خوب برای شروع مسابقات است. اولین بازی همیشه دشوار است اما دیدار برابر شیلی بسیار ویژه خواهد بود. این تیم طی سالیان اخیر همواره یک رقیب سرسخت برای آرژانتین بوده است. با این وجود ما آماده هر رقابتی خواهیم بود."

۱۳۹۸/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...