نسخه چاپی

‫"قطار دوم خرداد خاتمی را پیاده كرد"‬

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصرار اصلاح طلبان برای ورود خاتمی به عرصه انتخابات در جهت فشار وارد آوردن بر شورای نگهبان و بالا بردن آمار رد صلاحیت‌ها است.

به گزارش نما،‌ مجتبی شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اصرار اصلاح طلبان برای ورود خاتمی به انتخابات را یک پروژه نخ‌نما شده دانست و گفت: مجموعه جریان دوم خرداد همواره در دوره‌های انتخاباتی گوناگون اعم از شورای شهر و ریاست جمهوری از چهره هایی که مطمئن هستند، صلاحیت لازم را برای نامزدی انتخابات ندارد، برای فشار به شورای نگهبان استفاده می‌کنند.

عضو جمعیت ایثارگران در تصریح پروژه اصلاح طلبان افزود: قصدشان از مطرح کردن این گونه گزینه‌ها این است که عملکرد شورای نگهبان را زیر سوال برده و آمار رد صلاجیت شده‌ها را بالا ببرند.

وی با بیان این که فشار وارد کردن به شورای نگهبان در گذشته نیز اتفاق افتاده، گفت: اصلاح طلبان پیش از این هم این کار را انجام داده‌اند و اکنون بنا دارند با ادامه این روند،در مقابل وظایف قانونی شورای نگهبان به یک جنجال دامن بزنند.

شاکری با اشاره به حماسه ۹ دی تصریح کرد: سالگرد حماسه ۹ دی نزدیک است و کافی است که شعارهای مردمی در مورد سه شخصیتي که در فتنه نقش اساسی داشتند را مرور کنیم،تا قضاوت مردم را نسبت به شخصیت های رفوزه نظام متوجه شویم، لذا نيازي نيست که اصلاح طلبان آزمون مجددی را برای پذیرش خود انجام دهند.

وی تاکید کرد: گزینه اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات فرد دیگری است، و آنها دارند از چهره خاتمی در این برهه استفاده می‌کنند تا در زمان لازم کاندیدای اصلی خود را وارد عرصه انتخابات کنند.

عضو جمعیت ایثارگران خاطر نشان کرد: خاتمی نه هوشمندی لازم را برای درک شرایط دارد تا متوجه شود که چه بلایی تصمیم سازان دوم خرداد می‌خواهند بر سرش بیاورند و نه حافظه تاریخی اش به روز است که به یاد بیاورد که چگونه از قطار دوم خرداد در سال های مسئولیت پیاده اش کردند.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...