نسخه چاپی

نجار به مجلس فرا خوانده شد

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره سوال خود از وزیر كشور گفت: این سوال درباره دلایل انتصابات غیر‌اصولی برخی از استانداران و فرمانداران است.

به گزارش نما، عوض حیدر‌پور شهر‌ضایی در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: مصطفی محمد‌نجار، وزیر کشور قرار است سه‌شنبه هفته‌جاری ( ۲۳ آبان) در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافته و به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ می‌دهد.

نماینده مردم شهرضا و سمیرم سفلی در مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از سوالاتی که در این جلسه قرار است درباره آن توضیحاتی از سوی وزیر کشور داده شود، سوال من است که قبلا در مورد انتصابات غیر‌اصولی برخی از استانداران و فرمانداران از وزارت کشور بودم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: از آنجایی که مسئولیت انتصاب استانداران و فرمانداران با وزارت کشور است، بر این اساس وزیر کشور باید درباره این سوال به مجلس و نمایندگان پاسخ دهد.

لازم به یادآوری است که مصطفی محمد‌نجار، وزیر کشور قرار است روز سه‌شنبه ( ۲۳ آبان) در کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی و همچنین کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس حضور یافته و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...