نسخه چاپی

اظهارات اصلاح طلبان توخالی است

نعمت الله توان ادامه داد:خاتمی ابتدا باید پاسخگوی عملكرد خود در جریان فتنه 88 باشد، بیش از هر كاری كارنامه خاتمی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد چراكه اصلاح طلبان با گذشت ۳ سال از اتفاقات غم‌باری كه فرصت جمهوری اسلامی را به تهدید تبدیل كرد و كشورمان را از جایگاه مدعی به جایگاه متهم تنزل داد عذر خواهی نكرده‌اند.


به گزارش نما، نعمت الله توان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره ادعاي اصلاح طلبان مبني بر پيروزي قاطع خود در انتخابات يازدهم رياست جمهوري اظهار داشت: يکي از دلايل اصلي چنين ادعايي، تعدد کانديداهاي اصولگرايان است که اين گروه مي‌بايست با معرفي يک نامزد واحد در ميان خود جرقه هاي اميد را در دل اصلاح‌طلبان خاموش کنند.

وي با اشاره به اينکه خاتمي ابتدا بايد پاسخگوي عملکرد خود در جريان فتنه 88 باشد، گفت: بيش از هر کاري کارنامه خاتمي بايد مورد ارزيابي قرار بگيرد چراکه اصلاح طلبان با گذشت ۳ سال از اتفاقات غم‌باری که فرصت جمهوری اسلامی را به تهدید تبدیل کرد و کشورمان را از جایگاه مدعی به جایگاه متهم تنزل داد عذر خواهی نکرده‌اند.

توان در ادامه افزود: با وجود تاييد اکثريت کانديداهاي اصلاح طلبان توسط شوراي نگهبان، مردم در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که ادعاهای اصلاح‌طلبان را قبول ندارند و عدم حضور آنها اثری در حمایت مردم از انقلاب ندارد، ما شاهد بوديم که مشارکت مردم در انتخابات نهم مجلس از انتخابات مجلس هشتم نیز بیشتر بود، لذا این اظهارات تو خالی کمکی به برون رفت آنها از این وضعیت نمی‌کند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به اينکه سران اصلاحات از نتيجه معکوس ادعاهاي خود باخبرند خاطر نشان کرد: هدف از اين ادعاها بهانه تراشي و ايجاد فتنه جديد در نظام در صورت شکست تبليغاتي است؛ بنابراين اتحاد و ائتلاف اصولگرايان براي دفع اين توطئه ضروري است.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...