نسخه چاپی

غوغایی كه «مرد ایرلندی» در سینمای جهان به پا كرد

با اعلام یك سرویس آماری، «مرد ایرلندی» اسكورسیزی به طور میانگین ۱۳ میلیون بازدیدكننده داشته است.



به گزارش نما، طبق داده‌های نیلسن درام مافیایی « مرد ایرلندی » به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با جذب تعداد قابل ملاحظه مخاطبان توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

اخبار فرهنگ و هنر - این سرویس آماری می‌گوید که این فیلم سه ساعت و نیمه‌ از ۲۷ نوامبر که نمایش خود را از شبکه نتفلیکس آغاز کرده تا یکم دسامبر (۱۰ آذر) میانگین مخاطبان ۱۳ میلیون نفری را رقم زده که به طور میانگین هر روز ۲.۱۵ تا ۳.۱۴ میلیون نفر بازدید کننده داشته است. در مجموع ۱۷.۱ میلیون نفر نیز حداقل بخش‌هایی از این فیلم را تماشا کرده اند.

این فیلم سینمایی با حضور ستارگانی مثل آل پاچینو ، رابرت دنیرو و جو پشی در بین مخاطبان ۵۰ ساله به بالا محبوب بوده است. طبق آمار‌ها مردان ۵۰ تا ۶۴ ساله در روز ابتدایی نمایش فیلم ۲۰ درصد از مخاطبان فیلم را تشکیل می‌دادند و در دوره ۵ روزه نیز این مقدار به ۱۵ درصد رسیده است. البته این آمار‌ها تنها بازدید از پلتفرم‌های تلویزیونی و تنها در ایالات متحده آمریکاست و کسانی که این فیلم را روی دستگاه‌های دیگر و خارج از آمریکا دیده اند در این آمار لحاظ نشده است.

این آمار «مرد ایرلندی» را جلو‌تر از «ال کامینو» دنباله سریال افسار گسیخته قرار می‌دهد که ۸.۲ میلیون در مدت زمانی مشابه بازدید کننده داشت. آمار این فیلم به «جعبه پرنده» که سال ۲۰۱۸ بازدید ۱۶.۹ میلیونی را ثبت کرده بود، نرسیده است.

با وجود زمان طولانی این فیلم طبق آمار نیلسن، ۷۵۱ هزار نفر در روز اول نمایش مرد ایرلندی، این فیلم را به طور کامل تماشا کردند که تا روز جمعه نیز این مقدار به ۹۳۰ هزار نفر رسیده بود.

فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» پیش از نمایش از شبکه نتفلیکس، در چند سینما به صورت محدود اکران شده بود، اما نتفلیکس هنوز آمار و ارقام فروش این فیلم را اعلام نکرده است. «مرد ایرلندی» از مدعیان فصل جوایز است که چندی پیش هم جوایز هیئت بازدیدکنندگان آمریکا و انجمن منتقدین فیلم نیویورک را دریافت کرده بود.

۱۳۹۸/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...