نسخه چاپی

دایی و برانكو در لیست تراكتوری‌ها!

چهارمین توقف متوالی تراكتور در لیگ نوزدهم كافی بود تا مدیران تراكتور و در راس همه آن‌ها زنوزی به‌عنوان مالك این باشگاه تصمیم به قطع همكاری با مصطفی دنیزلی بگیرند.


به گزارش نما، تراکتوری‌ها با سرمربی ترکیه‌ای خود در‌حالی به ایستگاه شماره سیزده لیگ رسیده بودند که در ۳ بازی قبلی خود مقابل صنعت نفت، استقلال و سپاهان بازنده از زمین خارج شده و امیدوار بودند که با یک پیروزی پرگل در هفته سیزدهم بار دیگر بازگشت خود را به جمع مدعیان اعلام کنند، اما ستارگان گران‌قیمت این تیم با سرمربی سرشناس خود حتی توان شکست دادن شاهین بوشهر بدون برد را هم نداشتند تا یک تساوی تلخ مقابل قعرنشین لیگ پایان تلخ دنیزلی و سرخ‌های تبریز را رقم بزند. خبر اخراج دنیزلی در‌حالی اعلام شد که بعد از بازی در میکسدزون، مدیر رسانه‌ای تراکتور چنین خبری را «شایعه بی‌پایه و اساس» دانسته بود تا مشخص شود زنوزی تصمیم خود را با کسی در میان نگذاشته بود و به یکباره آن را اعلام کرده است.

اخبار ورزشی- دنیزلی در حالی از سمت سرمربیگری تراکتور اخراج شد که تیم او ۷ هفته درخشان را سپری کرد و با کلین‌شیت‌های متوالی، خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کرد، اما از دیدار با صنعت نفت، روند نزولی این تیم آغاز شد. اخراج از تراکتور اولین حکم اخراج دنیزلی در فوتبال ایران بود و این مربی سرشناس ترکیه‌ای در هیچ‌کدام از تجارب قبلی خود در فوتبال ایران با حکم اخراج از تیم خود جدا نشده بود. نکته جالب این است که اخراج از تراکتور، سریع‌ترین جدایی دنیزلی از تیم‌های تحت هدایتش است. او در تیم‌هایش حداقل ۱۶ بازی را به عنوان مربی سپری می‌کرد، اما این بار تنها ۱۳‌مرتبه روی نیمکت تراکتور نشست. حالا تراکتوری‌ها منتظرند تا نهمین سرمربی خود در ۴ سال اخیر را بشناسند. در این سال‌ها تونی اولیویرا، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، ارطغرل ساغلام، جان توشاک، محمد تقوی، ژرژ لیکنز و مصطفی دنیزلی روی نیمکت تراکتور نشستند و تراکتوری‌ها به طور میانگین در ۴ سال اخیر سالی ۲ مربی را روی نیمکت تیم خود نشانده‌اند.

اگرچه در این سال‌ها اکثرا مربیان خارجی به تبریز رفته‌اند و سلیقه زنوزی هم به این سمت گرایش دارد، اما مشخص نیست که پس از تجربه نه‌چندان خوب با لیکنز، توشاک و دنیزلی، انتخاب بعدی او از کدام بازار باشد. شاید این‌بار نیمکت تراکتور به یک مربی وطنی برسد و در این بین نمی‌توان از نامی همچون علی دایی به سادگی عبور کرد. در این بین خبر‌هایی نیز درخصوص تماس تراکتوری‌ها با برانکو به گوش می‌رسد.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...