نسخه چاپی

تركیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است و باید در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم برود.


به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است و باید در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم برود.

اخبار ورزشی- کالدرون در هفته‌های گذشته موفق نشده بود ترکیب خودش را انتخاب کند، اما در دیدار با ذوب آهن این اتفاق رخ داد و قرار است در بازی با گل گهر نیز از همان ترکیب استفاده کند.

کالدرون در هشتاد درصد بازی‌ها با سیستم ۳-۳-۴ تیمش را به زمین فرستاد، اما در هفته‌های گذشته تصمیم گرفت تا ۴ -۴ - ۲ بازی کند و به نظر می‌رسد تا آمادگی و هماهنگی بیشتر سیامک نعمتی و امید عالیشاه، آن‌ها همچنان در ترکیب حضور نداشته باشند.

بیرانوند دروازه بان اصلی پرسپولیس است. شیری و انصاری به همراه خلیل‌زاده و سید جلال حسینی در خط دفاع حضور دارند و ربیع خواه در کنار نوراللهی و بشار رسن در میانه میدان قرار می‌گیرند و ترابی، علیپور و امیری نیرو‌های هجومی تیم سرخپوش هستند.

به هرحال پرسپولیس قرار است با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، محمد انصاری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، بشار رسن و علی علیپور در لیگ نوزدهم حاضر شود.
سرخپوشان قرار است در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر با گل گهر سیرجان دیدار می‌کند.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...