نسخه چاپی

ادموند بزیك: پرسپولیس همیشه مدعی است

بزیك درباره اینكه این تیم باید جام حذفی را جدی بگیرد یا لیگ برتر، خاطر نشان كرد: پرسپولیس همیشه مدعی است و فرقی نمی‌كند كه در جام حذفی بازی كند یا در لیگ برتر.


به گزارش نما، ادموند بزیک در خصوص وضعیت پرسپولیس تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال جانشینی برانکو کار سختی بود، چرا که این مربی هفت جام با پرسپولیس گرفته بود و شاید این از بدشانسی کالدرون بوده که در این شرایط به این تیم آمده است.

اخبار ورزشی- وی افزود: اوایل فصل پرسپولیس فراز و نشیب‌های زیادی داشت، اما با تغییراتی که رخ داده تا اینجای کار عملکرد تیم بد نبوده است. اگر در دو بازی که سرخپوشان باخته بود دو تساوی هم می‌گرفتیم الان در صدر جدول بودیم. به نظر من تا اینجا پرسپولیس موفق بوده هر چند که شاید برخی از بازیکنان به آن درکی که باید می‌رسیدند نرسیدند. در بازی آخر اما تیم با صلابت بازی کرد و نشان می‌دهد که از آن شرایط پرفراز و نشیب عبور کرده است.

بزیک درباره اینکه خیلی از منتقدان کالدرون می‌گویند او ترکیب اصلی‌ تیمش را به دست نیاورده و این مسئله باعث سردرگمی بازیکنان شده بود، افزود: من هم معتقدم او به ترکیب ایده‌آل نرسیده بود، هر چند که قبلاً هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم که پرسپولیس از همه پتانسیلش استفاده نمی‌کند. بشار رسن و مهدی ترابی بازیکنانی هستند که قابلیت خیلی بیشتری دارند. در بازی با ذوب‌آهن دیدید که رسن عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست بازیکنان را رو به جلو هدایت کند. کالدرون حالا توانست به ترکیب اصلی‌اش دست پیدا کند و امیدوارم این روند را ادامه دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این تیم در خط حمله هنوز نتوانسته رضایت هوادارانش را جلب کند، تصریح کرد: من با این مسئله موافق نیستم و آنها در خط حمله فقیر نیستند. اگر اشتباه نکنم 9 یا 10 گل را مهاجمان و بازیکنان هجومی پرسپولیس زدند و این مسئله نشان‌دهنده این است که این تیم در خط حمله با فقر گل‌زن روبه‌رو نیست، اما قبول دارم که نسبت به گذشته، مهاجمان این تیم کمتر گل زده‌اند. شاید چنین مشکلی برای هر مهاجمی پیش بیاید، به خصوص اینکه در تیمی مثل پرسپولیس انتظارات از مهاجمان بسیار زیاد است و این مسئله کار آنها را سخت می‌کند. هواداران و رسانه‌ها از مهاجمان توقع زیادی دارند و مهاجمی در این شرایط برنده است که بتواند این اتفاقات را پشت سر بگذارد. هنوز 17 هفته تا پایان لیگ زمان مانده و به نظر من مهاجمان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.
بزیک در خصوص اینکه سرخپوشان در حال حاضر چه کمبودهایی دارند، گفت: این تیم دو مهاجم می‌خواهد. مسئولان باشگاه می‌دانند که فقط لیگ برتر را در پیش ندارند، بلکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی در پیش است. مطمئنا تیمی که می‌خواهد در آسیا به میدان برود باید خیلی قوی‌تر باشد. در پرسپولیس نیاز به بازیکنی است که بتواند برای سایر بازیکنان موقعیت‌سازی کند. اگر بازیکنی که بتواند موقعیت‌سازی کند در این تیم نباشد، نمی‌توان از مهاجمان انتظار داشت که در هر بازی گل بزنند. در بازی با ذوب‌آهن دیدید که بازیکنی مثل بشار رسن توانست برای مهاجمان موقعیت‌سازی‌های خوبی انجام دهد.

وی درباره اینکه این تیم باید جام حذفی را جدی بگیرد یا لیگ برتر، خاطر نشان کرد: پرسپولیس همیشه مدعی است و فرقی نمی‌کند که در جام حذفی بازی کند یا در لیگ برتر. این تیم در حال حاضر یک بازی عقب‌افتاده دارد و می‌تواند با برد در این دیدار با تیم‌های صدر جدولی هم‌امتیاز شود. البته تیمی که می‌خواهد به آسیا برود می‌تواند از میانبر جام حذفی هم استفاده کند، چرا که نزدیک‌ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا همین مسابقات جام حذفی است.

بزیک افزود: در جام حذفی با پنج شش بازی می‌توان قهرمان شد و به آسیا رفت. در حال حاضر قرعه پرسپولیس روی کاغذ در جام حذفی آسان است اما نتیجه هیچ بازی از قبل مشخص نیست. تیم شهرداری ماهشهر اگر ببازد اتفاقی رخ نمی‌دهد، اما اگر پرسپولیس به این تیم ببازد،‌ اثرات زیادی روی این تیم خواهد گذاشت. به همین دلیل شهرداری ماهشهر با همه وجود مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد. انگیزه‌ها در این بازی کاملاً فرق می‌کند. دیدید که در فصل گذشته تیم داماش که یک تیم لیگ دویی بود به فینال رسید و پرسپولیس با یک گل توانست این تیم را شکست دهد. باید پذیرفت که بازی مقابل شهرداری ماهشهر سخت خواهد بود.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...