نسخه چاپی

نمایندگان باید در جریان سخنان بودجه‌ای روحانی تذكر می‌دادند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: بهتر بود اجازه داده می‌شد تا نمایندگان تذكرات خود را ضمن ارائه سخنان روحانی در جریان تقدیم لایحه بودجه مطرح می‌كردند.


به گزارش نما، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (17 آذرماه 98) پارلمان طی تذکری خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: بهتر بود اجازه می‌ دادید نمایندگان تذکرات خود را در جریان سخنان روحانی مطرح می‌کردند.

اخبار سیاسی- وی افزود: آقای روحانی مطالبی را یکطرفه بیان کرد و رفت که ما اصلا باورمان نمی‌شود که چنین سخنانی علمیاتی شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ادامه داد: ما در گذشته هم سخنان عمل نشده‌ روحانی را دیده‌ایم لذا عموما حرف‌هایی که از رئیس جمهور می‌شنویم را باور نمی‌کنیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

حاجی دلیگانی با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین خاطرنشان کرد: ما که در جریان نبودیم قرار است کالاها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، متاسفانه در حال حاضر کالاها و اقلام مختلف در حال گران شدن است اما هیچ کس کاری برای جلوگیری از این روند انجام نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: متاسفانه شرکت‌های دولتی زودتر از همه در گران کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند و ما می‌بینیم که ملت در این رابطه خون دل می‌خورد بنابراین باید این موارد پیگیری شود.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...