نسخه چاپی

خاطرات 27 سالگی مجری مشهور روی آنتن تلویزیون

مهدی ربیعی بازیگر «فوق لیسانسه ها» از چگونگی پذیرفته شدن در تست بازیگری و جلب نظر سروش صحت صحبت كرد.


به گزارش نما، عبدالله روا که هفته اخیر مهمان حسین کلهر در برنامه « سلام صبح بخیر » شده بود، این بار به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و کلهر به او خوش آمد گفت.

اخبار چهره ها - در سالروز تولد شبکه سه جواد خیابانی مهمان این برنامه بود و کیک ۲۷ سالگی این شبکه توسط او برش خورد.

خیابانی در پاسخ به این سوال روا که در ۲۷ سالگی کجا بودید، گفت: در بندرعباس معاون هنرستان بودم و درس هم می‌دادم. جا دارد یادی از آقای صافی اولین مدیر شبکه سه داشته باشم. همچنین آقایان جواد متقی، سیدامیرحسینی، الله وردی، بیک وردی، پورمحمدی و زین العابدین که جایشان اینجا خالی است.

وی افزود: از تمام کسانی که در این ۲۷ سال به من و شبکه سه کمک کردند تا این شبکه جان بگیرد و به اینجا برسد تشکر می‌کنم. قبل از بریدن کیک به افتخار همه دست بزنیم. همچنین تمام بچه‌هایی که در پشت صحنه هستند سال‌ها است در شبکه کار می‌کنند و باعث رونق این شبکه شده اند.

این گزارشگر مطرح در پاسخ به اینکه آیا شده از گزارش یک بازی فوتبال پشیمان شوید، تاکید کرد: هیچ وقت این اتفاق نیفتاده که از گزارش بازی منصرف شوم یا حتی از تهیه کننده بخواهم گزارش یک بازی را به من بسپارد، همیشه مطیع سازمان بوده ام. من فینال باشگاه‌های آسیا، اروپا و جام جهانی را گزارش کردم ۶ بار به المپیک و جام جهانی رفتم و چیزی نیست که احساس حسادت کنم. آنقدر فوتبال هست که همه گزارش کنند.

روا همچنین در نخستین روز اجرای خود در «سلام صبح بخیر» میزبان مهدی ربیعی بازیگر سریال «فوق لیسانسه ها» بود و با او درباره نقش ستوان نعیمی گفتگو کرد.

مامور پلیس «فوق لیسانسه ها» چگونه انتخاب شد؟

ربیعی که ساختمان سازی می‌کند، درباره بازیگر شدن خود توضیح داد: برای سریال «شمعدانی» تست دادم و قرار بود در آن سریال بازی کنم، اما قسمت نشد. از آقای صحت خواستم در سریال بعدی باشم. بعد‌ها به من زنگ زدند تا برای نقش کارگر افغانی یک نفر از ساختمان برایشان ببرم. آن کارگر باید شعری می‌خواند، اما نمی‌توانست این کار را به خوبی انجام بدهد. من شعر را خواندم و آقای صحت خوشش آمد.

وی گفت: او از من پرسید می‌خواهی بازیگر شوی؟ من هم ماجرای تست در سریال قبلی را به او یادآوری کردم. برای دورخوانی آمدم و من گفتند یک نقش پلیس داریم که حساس است و دارم می‌سنجم چه بازیگری برای این نقش مناسب است. من هم تست دادم و به ذهنم رسید متن را پشت بیسیم به آن شکل منقطع و بدون فعل بگویم که مورد استقبال واقع شد و این نقش به من رسید.

«سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...