نسخه چاپی

چه كسی باعث جدایی دنیزلی از تراكتور شد

در مورد اتفاقاتی كه در باشگاه تراكتور رخ می دهد، می توان گزارش های مختلفی نوشت اما به نظر می رسد پشت پرده های ناگفته و البته عجیبی وجود دارد.


به گزارش نما، تراکتور با دو بازی معوقه با 18 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. با احتساب اینکه اگر این تیم دو بازی معوقه خود را پیروز شود می تواند دوباره به بالانشین های جدول برسد باید گفت عملکرد دنیزلی بابت این مدتی که هدایت این تیم را برعهده داشته، چندان هم نامطلوب نبوده است.

اخبار ورزشی- درست است که سرمربی ترک تبار سه هفته متوالی امتیاز از دست داد و تیمش در خانه مقابل تیم قعرنشین جدول فقط یک امتیاز گرفت اما آیا همه مشکلات تیم همیشه پرحاشیه تراکتور، دنیزلی بود؟

برای واکاوی شرایط سرخپوشان تبریزی فقط نباید روی نتایج اخیر این تیم، تفکرات تاکتیکی دنیزلی و خلقیات به خصوص این مربی تکیه کرد. باید به عقب تر رفت. به روزهایی که نقل و انتقالات بود و هیاهوی باشگاهی که مالکش بیشتر، از خارج از کشور دستورات را صادر می کرد.

همان روزهایی که با تغییرات در بدنه باشگاه، برخی مجبور به جدایی شدند. همین هم باعث برخی انتقادات به باشگاه شد که عنوان می شود هدایت شده بود.

با این حال، همواره نام یک دلال معروف در کنار این تیم باقی ماند؛ به طوری که در این چند روز اخیر حملات شدیدی به این فرد در فضای مجازی از سوی هواداران تراکتور صورت گرفته و وی مقصر جدایی مصطفی دنیزلی معرفی شده است.
اینکه دنیزلی خودش هم احساس کرده بود توانایی ماندن در تراکتور را ندارد، شکی نیست اما سرمربی ترک تبار که اصولا در پیشینه کاری اش مشخص است تحمل دخالت و نظر دادن افراد باشگاه را ندارد، وقتی متوجه شده این شخص در تصمیم گیری ها نقش مهمی دارد، سرانجام عطای کار را به لقایش بخشید.

اینکه چقدر این ماجرا می تواند صحیح باشد که حتی برخی رسانه های ترک زبان هم به آن پرداخته اند، فقط باید زنوزی مالک باشگاه در موردش شفاف سازی کند اما حضور این عامل مشکوک کنار این تیم مسئله ای نیست که بتوان به راحتی منکر شد.

و اما مسئله انتخاب مربی و همه گزینه های بیکار داخلی و خارجی که این روزها روی میز مدیریت تراکتور قرار گرفته اند به سوژه اصلی تیم اول شهر تبریز تبدیل شده است.

از علی دایی تا هر نام دیگری که فکرش را کنید این روزها گزینه تراکتور هستند اما آنچه مشخص است دایی قطعا گزینه ای نیست که بتواند روی نیمکت تیم تبریزی قرار گیرد. او بارها اعلام کرده برای مربیگری فعلا برنامه ای برای رفتن به شهرستان ندارد.

آنچه مشخص است، برگزاری فشرده بازی ها مسئولان تراکتور را بیشتر به این سمت خواهد برد که برای از دست ندادن همین شرایطی هم که دارند تمرکز تیم خود را بهم نزنند. انتخاب احد شیخ لاری به عنوان مربی موقت هم به نظر می رسد بابت همین موضوع باشد، هر چند که همین انتخاب هم انتقاداتی را در پی داشت چرا که مدتهاست حتی در لیگ دسته اول هم مربیگری نکرده و سابقه مربیگری درلیگ برتر هم ندارد.

حال باید دید زنوزی می تواند تراکتور را به مقصود برساند یا تجربه فصل قبل تکرار می شود؟ جواب این پرسش، به زودی معلوم می شود.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...