نسخه چاپی

احتمال بازگشت دستیار كی روش به تیم ملی ایران؟

ماركار آقاجانیان كه از زمان حضور كی‌روش در ایران، به عنوان مربی فعالیت كرده، حالا بدون تیم است و می‌تواند بهترین گزینه برای هدایت موقت تیم ملی باشد.


به گزارش نما، در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده، بسیاری از کارشناسان معتقدند چرا در زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی یک مربی ایرانی کنار او نبود تا از این سرمربی پرتغالی نکات مهم را بیاموزد و در چنین روز‌هایی بتوان او را حداقل برای مدت کوتاهی سرمربی تیم ملی کرد؟

اخبار ورزشی- در حالی که بسیاری از فوتبالدوستان توجهی به اطراف خود ندارند، اما در واقع شخص مورد نظر کارشناسان در حال حاضر وجود دارد.

مارکار آقاجانیان که از زمان حضور کی‌روش در ایران، به عنوان مربی فعالیت کرده، حالا بدون تیم است و می‌تواند بهترین گزینه برای هدایت موقت تیم ملی باشد. آقاجانیان در این سال‌ها کنار کی‌روش تجربیات زیادی کسب کرده و با شناخت زیادی که از بازیکنان تیم ملی دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم ملی یا حداقل مشاوره در کار‌های فنی باشد.

همه اینها در شرایطی است که ویلموتس هنوز رسما از تیم ملی ایران جدا نشده، اما اخبار حاکی از آن است که کار فدراسیون فوتبال با مرد بلژیکی به پایان رسیده است. همچنین از برانکو ایوانکوویچ و یکی، دو گزینه دیگر هم به عنوان جانشین ویلموتس در تیم ملی ایران نامبرده می‌شود.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...