نسخه چاپی

سرگردانی مدیران استقلال برای بازگرداندن استراماچونی

مدیران باشگاه استقلال همچنان برای بازگرداندن استراماچونی سرگردان هستند.


به گزارش نما، پس از استعفای استراماچونی و دستیارانش، شب گذشته اعضای هیئت مدیره در اردوی استقلالی‌ها قبل از دیدار برابر پیکان تشکیل جلسه دادند تا مربی ایتالیایی را برای ماندن در استقلال راضی کنند.

اخبار ورزشی- مدیران استقلال در نشست خود تصمیم گرفتند تا امروز با حضور در ترکیه مابقی طلب استرا را به حساب او واریز کنند تا این مربی قید رفتن را بزند، اما تنها چیزی که این روز‌ها استرا را آزار می‌دهد بحث بلوکه شدن حساب هایش هست و البته تنها موردی که او را وسوسه کرده پیشنهاد قطری هاست که پول خوبی را برای جذب مربیان می‌دهند.

به هر ترتیب مدیران استقلال با توجه به قرارداد ۲ ساله با استراماچونی به او پیشنهاد دادند تا طلبش را بگیرد و امروز روی نیمکت بنشیند و از ایران نرود، اما پیغام‌های این مرد ایتالیایی به مدیران باشگاه این طور بوده که خواهان کاهش قراردادش از ۲ سال به یک سال است. خواسته‌ای که مدیران آبی پوش با آن مخالفت کردند و دیر یا زود اطلاعیه‌ای را خطاب به مربی تیم صادر می‌کنند تا استرا بدانند نمی‌تواند قرارداد خود را فسخ کند.

مسئولان باشگاه استقلال پس از همفکری، نیمه‌های شب به منزل استراماچونی رفتند، اما این مرد ایتالیایی همچون دیروز از دسترس خارج بود و مدیران موفق نشدند تا او را بینند و برای ماندن در ایران راضی اش کنند.

استقلالی‌ها همچنان برای نگه داشتن استراماچونی سرگردان هستند و مرد ایتالیایی هم طبق نامه فسخ، دیگر حاضر نیست با استقلالی‌ها همکاری کند و گویا استراماچونی از همان نظم ایتالیایی که در تیمش استفاده می‌کرد، این بار هم به طور جد پای استعفای خود ایستاده است، در حالی که مدیران استقلال موضوع استعفای او را طبیعی نمی‌دانند و اعلام کردند بیشتر طلبش را گرفته و حق فسخ یک طرفه ندارد و البته نکته دیگر اینکه گویا پولی که مدیران به او دادند به نحوی بوده که استقلالی ها حدودا تا دو هفته دیگر برای پرداخت پول زمان دارند، در صورتی که خود استرا مهلت ۲ ماهه را تمام می‌داند.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...