نسخه چاپی

وقتی تهرانی‌ مقدم با یك تیر دو نشان زد

این موشك پس از آنكه با موفقیت شلیك شد به هدف مورد نظر كه یك ترمینال حمل و نقل در عراق بود اصابت كرد. همزمان با اصابت آن یك تیپ از مزدوران سودانی و مصری وارد این ترمینال شده بودند.

به گزارش نما به نقل از فارس، موشک‌های شهاب، قیام، سجیل، قدر، عاشورا و ... تنها بخشی از دستاوردهایی است که به همت سردار سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم در مقابل دیدگان ما ظاهر شده است. قدرت موشکی ایران با تلاش "حاج حسن" و یارانش شکل گرفت و بازوی توانمندی در دفاع از کشور شد.

در همین راستا خاطره‌ای ناگفته از پدر موشکی ایران منتشر می‌کند، این خاطره‌ به نقل از شهید طهرانی مقدم و مربوط به دوران دفاع مقدس و شلیک موشک به عراق است.

" در بحبوحه جنگ با عراق بود و میخواستیم یکی از موشک‌ها را به وضعیت جنگی دربیاوریم ولی با مشکل مواجه می‌شدیم و موفق به انجام این کار نمی‌شدیم و هرچه تلاش می‌کردیم این کار صورت نمی‌گرفت در عین حال خیلی به‌ آن نیاز داشتیم.

در همین اوضاع بود که یکی از بچه‌های همت استخاره کرد و تفسیر آن این بود، "چرا به این زمین چسبیده‌اید و به خدا توکل نمی‌کنید؟ آیا به وضعیت موجود راضی هستید؟"

وقتی من این را شنیدم فورا پیش بچه‌ها رفتم و دستور دادم موشک در وضعیت جنگی قرار بگیرد و شلیک شود که این کار صورت گرفت و ما با توکل بر خدا موشک را در حالت جنگی قرار دادیم و آن را به سمت عراق شلیک کردیم.

این موشک پس از آنکه با موفقیت شلیک شد به هدف مورد نظر که یک ترمینال حمل و نقل در عراق بود اصابت کرد.

همزمان با آن یک تیپ از مزدوران سودانی و مصری وارد این ترمینال شده بودند.

این خواست خدا بود که در شلیک این موشک تاخیری پیش بیاید تا این مزدوران به محل مورد نظر بیایند."

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...