نسخه چاپی

عبدالمهدی سالگرد پیروزی بر داعش را تعطیل رسمی اعلام كرد

نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق به مناسبت سالگرد پیروزی نیروهای این كشور در برابر گروه تروریستی داعش بیانیه صادر و این روز را تعطیل رسمی اعلام كرد.


به گزارش نما، عادل عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق با صدور بیانیه ای پیروزی نیروهای مسلح این کشور در برابر گروه تروریستی داعش را تبریک گفت.

اخبار بین‌الملل- وی در این بیانیه اعلام کرد: سالگرد پیروزی در برابر داعش و آزادسازی موصل و سرتاسر عراق از یوغ این گروه تروریستی را به همه ملت عراق صادقانه تبریک عرض می کنم.

عبدالمهدی اعلام کرد که نیروهای عراقی، «دشمن را به عقب راندند، سرزمین [عراق] را آزاد کردند و با فتوای جهاد کفایی که مرجعیت عالی دینی اعلام کرد، با جوانان و سالخوردگان ملت ما، دست اتحاد دادند».

دفتر نخست وزیر عراق با انتشار این بیانیه، به نقل از عبدالمهدی گزارش داد که «از همه می‌خواهیم قهرمانی و جانشفانی نیروهای دلیر و غیور در همه تشکیلات نیروهای مسلح از جمله ارتش، پلیس، حشد شعبی و پیشمرگه را به یاد آورند».

این مسئول عراق همچنین تأکید کرد که این پیروزی را به نیروهای مسلح و سرویس‌های امنیتی تبریک می‌گوید که همچنان با عناصر باقی مانده داعش مبارزه و از کشور و ملت و برادران تظاهرات کننده خود دفاع می‌کنند.

وی در پایان از نیروهای امنیتی کمال تشکر و احترام و قدردانی را داشت و به همین مناسبت، مانند سال گذشته، سه‌شنبه (فردا) را روز تعطیل اعلام کرد.

۱۳۹۸/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...