نسخه چاپی

پول استراماچونی را ندادند و تقصیر را می اندازند گردن تحریم!

رجبی بیان داشت: پول استراماچونی را به موقع و آنطور كه باید ندادند و تقصیر خودشان را می اندازند گردن تحریم.

به گزارش نما، پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: برای خودم، ده‌ها پیشکسوت و میلیون‌ها هوادار متاسفم که با مدیریت ضعیف آبروی استقلال را در ایران و خارج از ایران بردند و حالا کاری کردند که سوء شهرت تیم ما جهانی شود.

اخبار ورزشی- پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: برای ما خیلی زشت است که استراماچونی به کشورش برگشته و با همه شبکه‌های خارجی صحبت می‌کند و از عدم صداقت و نا آگاهی مدیران این باشگاه بزرگ می‌گوید.

وی افزود: حالا که دیگه کار از کار گذشته و با تیم ما که برای ساخت آن عرق ها و اشک ها در بیش از ۷۰ سال از عمرش ریخته شده کاری کردند که فیفا ندیده و نخوانده حق را به شاکیانش بدهد. متاسفم از این که بعد از صدرنشینی، اینچنین آبرو ریزی به بار آمد.
کاپیتان پیشین آبی پوشان بیان داشت: پول استراماچونی را به موقع و آنطور که باید ندادند و تقصیر خودشان را می اندازند گردن تحریم. ما قبول داریم که تحریم ها مشکلات زیادی ایجاد کرده اما اینطور هم نیست که کلا کار غیر ممکن شده باشد. آیا فقط باشگاه استقلال تحریم بود دیگر تیم‌هایی که بازیکن مربی خارجی دارند تحریم نیستند؟ یا این که تحریم برای ما سفت و سخت‌تر از تحریم دیگر باشگاه‌ها بود.

رجبی گفت: حتی اگر بپذیریم که تحریم باعث بد قولی جهت پرداخت به مربیان خارجی شده، آیا برای پرداختی به بازیکنان و ایرانی‌ها هم تحریم وجود داشته؟

مدافع پیشین استقلال گفت: کار این تیم به بن بست کشیده و امیدوارم وزارت ورزش در اولین فرصت بهترین تصمیم را اتخاذ کند تا هرچه زودتر مشکلات این تیم به پایان برسد.

۱۳۹۸/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...