نسخه چاپی

نقش مهم مترو در پیشرفت نمایشگاه بین المللی

هاشمی گفت: چندسال پیش تفاهم نامه احداث مترو در نمایشگاه بین المللی تهران منعقد شد ولی به آن توجه چندانی نشده است.


به گزارش نما، محسن هاشمی رئیس شورای شهر گفت: برگزاری نمایشگاه ها برای اقتصاد کشور بسیار اهمیت دارد. با برگزاری منظم نمایشگاه های داخلی و بین المللی و استقبال مردم از آنها می توان از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

اخبار اقتصادی- او ادامه داد: در برخی از نمایشگاه‌ها با توجه به تخصصی بودن و همچنین پرمخاطب بودن آنها انتقال بازدیدکنندگان از طریق روش‌های بهینه مانند روش‌های ریلی و مترو باید صورت گیرد تا استقبال مناسبی از تولیدات داخلی شود.

هاشمی افزود: نکته‌ای که مطرح است که چطور ما انتقال افراد را به نمایشگاه داشته باشیم که بتوانیم از ورود خودرو به این مناطق جلوگیری کنیم و به سمت سیاست حمل و نقل عمومی محوری پیش رویم. در تهران این شرایط مهیا است تا از حمل و نقل عمومی استفاده شود.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه بی آر تی و مترو گسترش یافته و تفاهم نامه‌ احداث مترو در نمایشگاه بار‌ها امضاء شده، اما متاسفانه به آن عمل نشده است. در شرایط امروز نقش مترو مصلی در نمایشگاه مطبوعات و کتاب بسیار تاثیر گذار است و در نمایشگاه بین المللی هم می تواند موثر باشد.

هاشمی بیان کرد: تفاهم نامه مترو با نمایشگاه بین المللی در زمانی که بنده مدیرعامل مترو بودم منعقد شد و قرار بود عملیاتی شود، اما زمانی که از مترو رفتم خیلی پیگیری نشد و به دنبال پاک کردن صورت مسئله بودند.

۱۳۹۸/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...