نسخه چاپی

تراكتور می‌تواند دوباره مدعی شود

تراكتور می‌تواند دوباره مدعی قهرمانی در لیگ برتر شود و فولاد هم می‌تواند یكی از تیم‌های بالانشین جدول باشد.


به گزارش نما، مصاف تراکتور - فولاد یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز برای هر دو تیم بود که در نهایت تیم تراکتور با یک گل پیروز شد. تراکتور پس از چند هفته بحرانی و شکست بازی قبلی در شهرآورد تبریز به ماشین‌سازی، این بار در دفاع پرتعداد‌تر از همیشه بازی کرد و سعی داشت تا از معدود حملاتی که روی دروازه حریف خلق می‌کند به پیروزی برسد که در نهایت هم اینچنین شد و از یکی از حملات بهره برد. در آن سوی میدان، اما فولاد که همیشه محتاط بازی می‌کند و دست به بازی ریسکی نمی‌زند بعد از دریافت گل شروع به حمله کرد که رشید مظاهری با واکنش‌های خوب و دیدنی مانع فروپاشی دروازه تراکتور شد.

اخبار ورزشی- تراکتور متوجه شد که برای عبور از سد حریفان باید به دفاع هم به اندازه حمله اهمیت دهد و اگر بخواهد همه توان خود را در حمله خرج کند از دفاع غافل می‌شود و امتیازات زیادی را به همین بهانه از دست داد و پیش از بازی با فولاد اینچنین بود. تراکتور آنقدر امتیاز از دست داد که اکنون مدعی قهرمانی نیست. در نقطه مقابل به طور حتم فولاد هم متوجه شده برای گرفتن امتیازات حساس باید تهاجمی‌تر بازی کند. اینکه فولاد بعد از خوردن گل دست به حمله می‌زند طبیعی است. هر تیمی نتیجه را در بازی عقب می‌افتد برای جبران گل خورده تلاش می‌کند.

فوتبال فولاد در حال حاضر به گونه‌ای نیست که بازی خود را به حریف دیکته کند. تیمی که دفاعی بازی می‌کند و دفاع در فوتبال آن پررنگ‌تر از حمله است نمی‌تواند بازی خود را به حریف دیکته کند و به واقع بازی حریف به تیم مدافع دیکته می‌شود. دور رفت و تا به اینجای کار هم تراکتور درس‌های زیادی گرفت و هم فولاد. واقعیت این است در فوتبال نه با حمله مطلق می‌توان هدف را نهایی کرد و نه با دفاع مطلق. تیمی موفق است که مبتنی بر توان هم در حمله خوب عمل کند و هم در دفاع. تراکتور می‌تواند دوباره مدعی قهرمانی در لیگ برتر شود و فولاد هم می‌تواند یکی از تیم‌های بالانشین جدول باشد. تراکتور یاد گرفته برای موفقیت چه راهی را پیش برود و حالا نوبت فولاد است که یاد بگیرد اندکی تهاجمی‌تر بازی کند.

۱۳۹۸/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...