نسخه چاپی

اختصاصی نما:

باز هم یك بازی تكراری انتخاباتی

عکس خبري -باز هم يک بازي تکراري انتخاباتي

همه طیف های اصلاح طلب در این اوضاع افتضاح سعی خواهند كرد خودشان را منتقد دولت نشان دهند و سابقه حمایت تمام عیارشان از روحانی در دو دورهٔ انتخابات را از اذهان مردم پاك كنند، تا شاید بتوانند اصلاحات را از حالت كما بیرون بیاورند


اویس نیکنام- در دو ماه باقی مانده به انتخابات مهم مجلس باید حواسمان به چند نکته کلیدی باشد

یک. کارنامهٔ این دولت خالی است و بعد از ۶ سال یک دستاورد قابل توجه و چشمگیر هم برای ارائه به مردم ندارد. همه طیف های اصلاح طلب در این اوضاع افتضاح سعی خواهند کرد خودشان را منتقد دولت نشان دهند و سابقه حمایت تمام عیارشان از روحانی در دو دورهٔ انتخابات را از اذهان مردم پاک کنند، تا شاید بتوانند اصلاحات را از حالت کما بیرون بیاورند و برخی آدم های خودشان را دوباره فرو کنند به مجلس

پس حواستان باشد که نگذاریم در قبال شرایط کنونی کشور که دقیقاً دستپخت خودشان است، اپوزیسیون بازی در آورند و بازی کی بود، کی بود، ما نبودیم، راه بیاندازند.


دو. در شرایطی که دولت غربگرا و لیبرال حسن روحانی در عرصه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نه تنها دستاوردی نداشته، بلکه در هرکدام ، افتضاحات اساسی به بار آورده است، بهترین کار برای پرت کردن حواس تودهٔ مردم از این کارنامه اسفناک، راه انداختن دعواهای بزرگ بر سر مسائل جزئی است، تا دو قطبی های لازم برای کشاندن طرفداران و حامیان سرخورده این دولت به پای صندوق رای ایجاد شود.
حتماً ماجرای دیوار کشیدن در پیاده رو ها یا ورود زنان به ورزشگاهها و امثالهم یادتان هست.
پس با تمام توان سعی کنید این نقشه تکراری را نقش بر آب کنید و در آتش این دعواهای هدف دار ندمید.

سه. بازی تکراری آمریکا و اروپا برای تاثیر گذاری بر انتخابات کشورمان جهت وارد کردن عناصر غربگرا به مراکز تصمیم گیری در جمهوری اسلامی، افزایش چند مرحله ای تحریم های پر سر و صدا در آستانه انتخابات و بزرگ کردن آنها در رسانه ها است تا مردم را نگران آینده کنند. سپس در یک تقسیم کار هوشمندانه، بازوی داخلی شان در ایران فعال شده و برای بار چندم ، زمزمه مذاکره مجدد و تعامل با دنیا و کنار آمدن با کدخدا را ، به راه میاندازند. مردم هم از ترس اینکه مبادا اتفاقات ناجوری برای کشورشان بیافتد، به عوامل نفوذی دشمن رأی میدهند تا این چرخه دادن امتیاز و عقب نشینی هر بار تَکرار و تَکرار شود.
برای مقابله با این حربه تکراری و موفق دشمن، اولاً این نقشه را برای مردم تشریح کنید و ثانیاً تجربهٔ برجام را پیش چشم مردم، زنده نگه دارید.

چهار. مردم از چهره های تکراری ،خسته شده اند و به نوعی هرکسی که تا به حال یکجای نظام جمهوری اسلامی سِمتی داشته را ، تا حدودی مقصر وضعیت موجود میدانند. بزرگترین اشتباه انقلابیون اصطلاحاً اصولگرا در انتخابات آتی ،این خواهد بود که مجدداً پیرمرد هایشان دور هم جلسه بگذارند و لیست های تکراری با چهره های خسته کننده ای که سی چهل سال در همه لیست های انتخاباتی جلوه گری کرده اند را به میدان رقابت بفرستند. جوانان انقلابیِ شجاعِ سرشناسِ متخصصِ پاکدستِ با جُربزهٔ با برنامه نگذارند این اتفاق بیافتد.
نکته مهم دیگر رسیدن به یک لیست واحد و عدم تشتت آراء انقلابیون است که این یکی خدا وکیلی کار سختی است و من برای تحقق آن راهی بجز دعا و توسل و فداکاری به ذهنم نمیرسد.

فقط میدانم اگر نتوانیم در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ قدرت را از دست غربگرایان لیبرال خارج کنیم، آمریکا نسخه ما را برای همیشه خواهد پیچید.

اَللّـهُمَّ اِنّا نَرْغَبُ اِلَيْكَ في دَوْلَة كَريمَة
تُعِزُّ بِهَا الاْسْلامَ وَاَهْلَهُ
وَتُذِلُّ بِهَا النِّفاقَ وَاَهْلَهُ

میم.الف.نون

۱۳۹۸/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...