نسخه چاپی

«شیرجه بزرگ» پگاه آهنگرانی و آقای بازیگر

همزمان با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به كارگردانی كریم لك زاده، پدرام شریفی به این پروژه سینمایی پیوست.


به گزارش نما، پس از پیوستن پگاه آهنگرانی به فیلم سینمایی « شیرجه بزرگ » به کارگردانی کریم لک زاده، پدرام شریفی هم به این پروژه سینمایی پیوست.

اخبار چهره ها - پیش بینی می شود با اتمام مراحل فنی «شیرجه بزرگ» که مدتی پیش و در سکوت خبری جلوی دوربین رفته بود، اولین نمایش آن در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر باشد.

« شیرجه بزرگ » که فیلمی جاده ای است؛ در لوکیشن های تهران، گیلان و کشور ارمنستان فیلمبرداری خواهد شد.

کریم لک زاده که نویسندگی سریال پر مخاطب «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی را بر عهده داشته است؛ پیش از این تجربه موفقی در ساخت فیلم های کوتاهی چون «قمارباز» و «دختری در میان اتاق» داشته که منجر به دریافت جوایز مختلفی از جشنواره های گوناگون شده است. همچنین دو فیلم «قیچی» و «کله سرخ» او نیز در گروه هنر و تجربه اکران شده است.

در خلاصه داستان این فیلم‌سینمایی آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند...

سایر عوامل «شیرجه بزرگ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان: مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر،مدیرصدابرداری:هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس:کریم لک زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

۱۳۹۸/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...