نسخه چاپی

گلایه سیدمحمد خاتمی از رسانه‌ها

خواهرزاده سید محمد خاتمی می گوید : خاتمی از رسانه ها گلایه مند است.

به گزارش نما، محمد رضا تابش نماينده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگو با آريا ، درباره تصميم خاتمي براي کانديداتوري در انتخابات گفت : بنده از طرف آقاي خاتمي حرفي نميزنم اما لازم است به گلايه ايشان از برخي رسانه هاي اصولگرا که خودشان را اخلاق گرا مي دادند اشاره کنم .اين سايت ها جسته و گريخته مطالبي به نقل از آقاي خاتمي عنوان ميکنند که موضع ايشان نيست البته شايد امداد هاي غيبي موجب کشف اين سخنان مي شود .

وي افزود : اميد وارم مطبوعات و رسانه ها اخلاق حرفه اي را رعايت کنند و قبل از اينکه سخني را مطرح کنند سند و مدرک ارائه دهند ، زيرا اين مسائل از رسانه هاي بانام و نشان پذيرفته شدني نيست .

اين نماينده مجلس با اشاره به اين مطلب که موضع خاتمي را براي کانديداتوري نميدانم گفت : اما اين موضوع را مي دانم که مضع آقاي خاتمي در مورد انتخابات اين است که زمينه بايد براي مشارکت حداکثري مردم و خروج کشور از اين وضعيت نامطلوب فراهم شود .

نابش اظهار داشت : اصلاح طلبان تاکيد دارند خاتمي در انتخابات حضور پيدا کند زيرا ايشان انسان منظمي است که در توده هاي مردم پايگاه و جايگاه بالايي دارد و اقبال کشور هاي ديگر هم نسبت به آقاي خاتمي خوب است لذا در مجموع در اين برهه از زمان خاتمي ميتواند کشور را از بحران خارج کند .

وي درباره نشست اخير مردم سالاري نيز گفت : بنده به دليل بيماري مادر نتوانستم در نشست کواکبيان حضور پيدا کنم اما به هر حال بايد اصلاح طلبان يک جلسه جامع و فراگيري داشته باشند .

وي علت عدم حضور چهره هاي شاخص در اين جلسه را نا مناسب دانستن زمينه براي مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات ذکر کرد و افزود : خوب است که گروه هاي کوچکي از اصلاح طلبان قصد فعاليت و ايجاد وفاق را دارند اما همانطور که اشاره کردم بايد يک جلسه فراگيري ترتيب داده شود تا همه سران جبهه اصلاحات در آن حضور پيدا کنند .

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...