نسخه چاپی

همدانی: امیدوارم امانت دار خوبی برای استقلال باشم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم امانت‌دار پست جدید در استقلال باشم، آن هم روی نیمكت تیمی كه بزرگانی چون پورحیدری، حجازی و ... داشته است.




به گزارش نما، ستار همدانی درباره انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: باید از بزرگان، پیشکسوتان و کسانی که حتی یک‌بار پیراهن استقلال را برتن کرده‌اند، رخصت بگیرم. همه حق دارند روی نیمکت استقلال چه در عرصه مربیگری و چه سرپرستی و اجرایی حضور داشته باشند، اما این بار نوبت من شده است. امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم، آن هم روی نیمکت تیمی که بزرگانی، چون مرحوم منصور پورحیدری ، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و ... را داشته است.
اخبار ورزشی -وی افزود: جای بزرگان نشستن کار را سخت می‌کند و امیدوارم بتوانم از پس این مسئولیت بربیایم. تشکر ویژه از جواد زرینچه می‌کنم که تلاش خود را کرد، او از پیشکسوتان خوب استقلال است و اکنون نوبت من است که در این عرصه به باشگاه کمک کنم.
سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در مسیر خوبی قرار دارد و باید مشکلات اخیر از جمله مسئله بازگشت استراماچونی رفع شود تا هر چه سریع‌تر مسائل حاشیه‌ای جمع شود. در حال حاضر همه اعضای تیم نیاز به همدلی و اتحاد دارند تا مسیر را به درستی طی کنیم.
همدانی در پایان گفت: کار در استقلال سنگین است و می‌خواهم روی کارم متمرکز شوم تا اینکه به مسائل حاشیه‌ای بپردازم. بهترین کار در حال حاضر تمرکز روی کار تیم است، چرا که فردا بازی حساسی داریم.

۱۳۹۸/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...