نسخه چاپی

اعتراض كوچك‌زاده به بررسی مرگ ستار بهشتی

نماینده مردم تهران در تذكر خود نسبت به تصویب فوریت طرح تامین كالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر گفت: نمایندگان آگاه باشند اگر این طرح تصویب شد دیگر نگویند دولت در ایام انتخابات و برای كار تبلیغی این اقلام را خریداری كرده و به مردم می دهد.

به گزارش نمابه نقل ازمهر، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری اظهار داشت: امروز فوریت طرح تامین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب پذیر مطرح بود که یکی از موافقان در خلال صحبت های خود نام بنده را با عنوان موافقان این طرح اعلام کرد.



وی با بیان اینکه برخلاف ماده آئین نامه است که نظر بنده را دیگری مطرح کند، گفت: در ابتدای این طرح آمده است دولت موظف است که اقلام کالاهای اساسی مانند گوشت، برنج، قند، شکر و مرغ را به افراد تحت پوشش کمیته امداد بدهد.



کوچک زاده ادامه داد: نمایندگان آگاه باشند که این طرح در چه ظرف زمانی تصویب می شود، یعنی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم.



نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر این طرح تصویب شد و دولت اقلام مذکور را خرید و به مردم داد دیگر نگویید که این کار دولت در آستانه انتخابات کار تبلیغی و انتخاباتی است.



وی در ادامه تذکر خود با بیان اینکه دلم برای مظلومیت نظام می سوزد، مطالبی را می خواست در خصوص نطق احمد توکلی درباره کشته شدن وبلاگ نویس و همچنین پیگیری کمیسیون امنیت ملی در این خصوص مطرح کند که ابوترابی فرد به وی گفت: این بخش تذکر شما مربوط به ماده(77) نمی شود.



کوچک زاده در ادامه تصریح کرد: اگر شما مایل نیستید حرف بزنم، بگویید حرف زده نشود؛ چراکه من بیشتر از اینکه آبروی خودم مهم باشد، آبروی نظام مهم است.



در ادامه تذکر کوچک زاده ابوترابی فرد با عنوان رئیس جلسه خطاب به وی گفت: اگر شما تذکر خارج از دستور بدهید باید به دیگران هم در این خصوص وقت داده شود.



نماینده مردم تهران با وجود تذکرات و ممانعت ابوترابی فرد و همچنین قطع میکروفنش همچنان به اعتراضات خود ادامه داد.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...