نسخه چاپی

سهم هر ایرانی از بودجه سال ۹۹ چقدر است؟

عکس خبري -سهم هر ايراني از بودجه سال ?? چقدر است؟

سهم هر ایرانی از بودجه سال آینده نسبت به بودجه مصوب سال ۹۸ بالغ بر ۳۳ درصد بوده است.


به گزارش نما، در هفدهم آذر ۹۹ لایحه بودجه سال ۹۹ تقدیم مجلس و دیروز (۹۸/۰۹/۲۵) بعد از بررسی آن در کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه به تصویب رسید، اکنون بعد از بررسی کمیسیون تلفیق، لایحه در صحن علنی مجلس بررسی می شود.

اخبار سیاسی- نمایندگان مجلس پس از تصویب کلیات لایحه بودجه ، بررسی جزئیات لایحه را آغاز می‌کنند که شامل بررسی بخش‌های هزینه‌ای و درآمدی این لایحه خواهد بود.

پس از تصویب جزئیات لایحه بودجه در صحن علنی، این لایحه در صورتی قانونی و لازم الاجرا خواهد بود که شورای نگهبان آن را بررسی و تصویب کرده باشد.

درصورت تصویب لایحه بودجه توسط شورای نگهبان ، این لایحه به‌عنوان قانون بودجه سال آینده کل کشور لازم الاجرا بوده و توسط رئیس مجلس به دولت ابلاغ می‌شود.

به طور کلی منابع بودجه سال آینده کشور بالغ بر ۱۹ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال تعیین شد که این مبلغ پارسال ۱۷ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال بوده است.

با رونمایی از لایحه بودجه سال آینده، این موضوع مطرح شد که در سال آینده برای هر ایرانی چقدر از سوی دولت هزینه می‌شود و این هزینه‌ها در کدام بخش‌ها خواهد بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد کل سهم هر ایرانی از بودجه سال آینده ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و میزان کل افزایش سهم هر ایرانی نسبت به بودجه مصوب سال ۹۸ بالغ بر ۳۳ درصد بوده است.

۱۳۹۸/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...