نسخه چاپی

استقلال را كرده‌اند مثل گوشت قربانی!

بازیكن سابق استقلال و تیم ملی از عملكرد مدیریت برای پایان دادن به ماجرای نیمكت این تیم انتقاد كرد.


به گزارش نما، علیرضا نیکبخت واحدی درباره شرایط استقلال و ماجرای پایان ناپذیر آنها با استراماچونی گفت: در مورد شرایط استقلال چه بگویم؟ دیگر همه چیز اظهر من الشمس است. استقلال را کرده‌اند مثل گوشت قربانی و کسی هم پاسخگوی آن نیست. هرکسی توپ را در زمین دیگری می‌اندازد و کسی مسئولیت قبول نمی‌کند. این مدیران نا لایق و بی کفایت دیگر باید چه اتفاقی بیافتد که دست از سر تیم بردارند؟ قبلاً این پست و سمت‌ها را برای شهرت و محبوبیت دنبالش بودند ولی الان که روز به روز دارند منفورتر می‌شوند پس چرا ول نمی‌کنند بروند؟

اخبار ورزشی- وی در ادامه انتقاداتش از مدیریت باشگاه گفت: این افراد با کدام رزومه مدیر استقلال شده‌اند؟ در کدام پست و مقام موفقیتی داشتند که این سمت را به آنها دادند؟ مگر مدیریت استقلال بچه بازی است؟ هواداران اعتراض می‌کنند که این مدیران را نمی‌خواهیم آنوقت مدیرعامل را برکنار می‌کنند و یکی از هیات مدیره را می‌آورند می‌گذارند به جای او. خب چه چیزی تغییر کرده است؟

نیکبخت واحدی با اشاره به شایعاتی درباره نیمکت مربیگری و مدیریتی این باشگاه گفت: مدتی با اسم فرهاد مجیدی و فتح‌الله‌زاده مردم را سرگرم کردند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد آخرش هم هیچی به هیچی. ما فوتبالی‌ها باید حرص و جوش بخوریم و آنها که ورزشی نیستند و روی کار آمدند عین خیالشان نیست. این باشگاه و هوادارانش گناه دارند انقدر آنها را بازی ندهید. الان مثل 20 سال قبل نیست که رسانه وجود نداشته باشد و 2 روزنامه اخبار را منتشر کنند و بشود خیلی مسائل را مسکوت نگه داشت. الان مدیر باشگاه در اتاقش دست در بینی‌اش بکند همه می‌فهمند. انقدر هوادار را کم هوش و نادان فرض نکنید.

ستاره سابق استقلال و تیم ملی درباره استراماچونی و اینکه گفته می‌شود او به زودی بازخواهد گشت گفت: یک هفته است دارند به مردم می‌گویند دوشنبه می‌آید ولی دوشنبه هم آمد و رفت و اتفاقی نیفتاد. بعد از چند سال تیم شرایط خوبی پیدا کرده بود و داشت خوب بازی می‌کرد و برنده می‌شد ولی این بلا را سرش آوردند. به خدا اگر حرف می‌زنم دلم می‌سوزد. فقط هم استقلال را نمی‌گویم. کل فوتبال ایران را ببینید به چه وضعی انداخته‌اند. وضعیت تیم ملی هم مثل استقلال است و آن هم بلاتکلیف مانده است.

۱۳۹۸/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...