نسخه چاپی

چه كسی جانشین جلالی در مركز پژوهش‌های مجلس می‌شود؟

با رفتن كاظم جلالی سفیر جدید ایران در روسیه، گزینه‌های جانشینی وی در مركز پژوهش‌های مجلس تعیین شد.


به گزارش نما، با فرا رسیدن زمان حضور کاظم جلالی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در روسیه ، براساس آیین‌نامه داخلی پارلمان جایگزین او در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی باید توسط لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تعیین شود.

اخبار سیاسی- براساس اخبار رسیده به خبرنگار ما، آقای لاریجانی تصمیم دارد به دلیل اینکه تنها حدود ۶ ماه از زمان دور دهم مجلس باقی مانده، به جای تعیین رئیس جدید برای مرکز پژوهش‌ها یک سرپرست را انتخاب کند و در این راستا نام دو نفر بیان شده و قرار است در روزهای آتی یک نفر از آنها گزینه نهایی برای سرپرستی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی باشد.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس، رئیس کمیسیون ویژه تولید و اصل۴۴ مجلس و حسین افشین معاون زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌ها دو گزینه مورد نظر برای جانشینی جلالی هستند.

کاظم جلالی بعد از استعفا از نمایندگی مجلس همچنان به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها به فعالیت خود ادامه داد و عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در این مورد اعلام کرد؛ مطابق قانون تا زمانی که جلالی ریاست مرکز پژوهش‌‌ها را برعهده دارد و به روسیه نرفته است، نمی‌توان رئیس جدید را انتخاب کرد. جلالی روز یکشنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود در روسیه با رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد.

۱۳۹۸/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...