نسخه چاپی

انجام برنامه ریزی برای پایش‌ سلامت آتش‌نشانان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برنامه ریزی برای پایش‌ سلامت آتش‌نشانان با همكاری شركت شهر سالم شهرداری تهران طی سال جاری خبر داد.


به گزارش نما، مهندس مهدی داوری در این باره اظهار کرد: یکی از مواردی که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد توجه به سلامت آتش‌نشانان و احوالات آن‌ها است چرا که همانطور که می‌دانیم آتش‌نشانی از دسته مشاغل سخت و زیانبار است و اثرات جانبی بسیاری دارد.

اخبار اجتماعی-مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در همین زمینه برنامه ای در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران وجود دارد، گفت: اسم این برنامه «پایش سلامت آتش‌نشانان» است که قرار است در این برنامه به سلامت آتش‌نشانان توجه بیشتری شود.

وی افزود: در سال ۹۷ تاحدودی این طرح به مرحله اجرا درآمد و بخشی از این پایش‌ها انجام شد. در سال جاری نیز قرار است تا اقدامات جامع تری را با «شرکت شهر سالم» که زیر مجموعه شهرداری تهران است آغاز کنیم تا برنامه «پایش سلامت آتش‌نشانان» به صورت جدی تر و جامع تری مورد توجه قرار گیرد.

داوری در پایان درباره اینکه تاکنون در این زمینه چه اقداماتی انجام شده است گفت:‌ در واقع آیین نامه پایش سلامت در سازمان آتش‌نشانی تهران تدوین شده است اما باید برای اجرای کامل تامین اعتبارات آن انجام شود.

۱۳۹۸/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...