نسخه چاپی

شانسی كه پرسپولیس و كالدرون آوردند

ترابی علیرغم اینكه همواره در بازی‌ها، عملكرد خوب و تهاجمی دارد، با گل‌های خود به تیمش كمك‌های بیشتری هم می‌كند

به گزارش نما، پرسپولیس که به شهر جم سفر کرده بود، موفق شد با دست پر و کسب سه امتیاز به خانه برگردد. در این بازی، بار دیگر مهدی ترابی توانست گلزنی کرده و سرخ‌ها را یک قدم دیگر به سمت اهداف‌شان پیش ببرد.

اخبار ورزشی- در مدل بازی پرسپولیس ، نکات زیادی وجود داشت، اما مهم‌ترین مسئله در حال حاضر، خلاقیت فردی بازیکنان است. شاید همچنان این تیم نیاز به زمان دارد تا بازیکنان به صورت کامل با تفکرات گابریل کالدرون آشنا شوند و بازی‌های زیباتر همراه با گل‌های بیشتری از سرخپوشان ببینیم.

بحث بعدی، درخشش مهدی ترابی به عنوان ستاره واقعی پرسپولیس در این فصل است. بازیکنی که در یک لحظه، نتایج بازی‌ها را تغییر می‌دهد و پرسپولیس را یک گام دیگر در جدول رده‌بندی پیش می‌برد. ترابی علیرغم اینکه همواره در بازی‌ها، عملکرد خوب و تهاجمی دارد، با گل‌های خود به تیمش کمک‌های بیشتری هم می‌کند. او توانست روند پیروزی‌های پرسپولیس را با استفاده از خلاقیت فردی خود ادامه دهد.

با اینکه هنوز نگرانی‌هایی در مورد مدل بازی پرسپولیس وجود دارد، اما سرخپوشان پایتخت فعلا بازی‌های خود را با برد پشت سر می‌گذرانند و از این بابت شاد و خوشحال هستند. از سوی دیگر، کالدرون هم مغرور است، زیرا بازیکنی مثل ترابی را در لیست خود می‌بیند؛ بازیکنی که تاثیر بسزایی در عملکرد تیمش در این فصل داشته و تا اینجای کار موفق شده کمک زیادی به قرمزپوشان در راه عبور از حریفان کند.

۱۳۹۸/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...