نسخه چاپی

سهم ۵۰۰۰ واحدی پرند در مرحله اول طرح ملی مسكن

مدیرعامل عمران پرند از سهم ۵۰۰۰ واحدی این شهر درمرحله اول ثبت نام طرح ملی مسكن برای متقاضیان تهرانی خبر داد و گفت: ۲۵۰ هكتار زمین برای این طرح اختصاص می‌یابد.




به گزارش نما، محسن وطنی خواه با بیان این که شهر پرند در طرح ملی مسکن 26 هزار واحد سهمیه دارد، اظهار کرد: در مرحله اول از ساعت 10 صبح امروز برای 5000 واحد ثبت نامه متقاضیان شهر تهران انجام می شود.

اخبار اقتصادی- وی ادامه داد: طرح ملی مسکن نسبت به طرح مسکن مهر محاسنی دارد که مهم ترین آن انتخاب متقاضیان موثر است.

وطنی خواه با بیان این که نوع پرداخت ها و وام متقاضیان در این طرح کاملا مشخص است، افزود: از سوی دیگر شرکت عمران پرند با متقاضیان ارتباط برقرار می کند و مانند مسکن مهر نمی گوییم بلوک یک واحد مثلا 4، می گوییم متقاضی یک امتیاز در این پروژه ها دارد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: به همین دلیل معضلات ناشی از تکمیل نکردن آورده متقاضیان را نخواهیم داشت و افرادی که سپرده خود را تکمیل می کنند به نوبت بلوک آنها مشخص می شود.

وطنی خواه درباره قیمت تمام شده واحدهای طرح ملی مسکن تصریح کرد: قیمت تمام شده ساختمان که آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی آنرا اعلام کرده احتمالا حدود 3 تا 3.5 میلیون تومان با احتساب زمین خواهد بود.

وی با اعلام این که تمام زمین های باقیمانده شهر پرند را به طرح ملی مسکن اختصاص می دهیم، اضافه کرد: این زمین ها حدود 250 هکتار است.

۱۳۹۸/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...