نسخه چاپی

سردار فرحی: سربازان، آینده سازان ایران اسلامی هستند

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه گفت: جوانان باید برای اداره كشور و خدمت رسانی در آینده آماده باشند.


به گزارش نما، سردار سرتیپ پاسدار مهدی فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در مراسم دانش آموختگی و اعطای گواهینامه مهارتی به ١٧٠٠ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح که صبح امروز در پادگان آموزشی شهدای وظیفه ٠١ نزاجا برگزار شد با بیان اینکه خدمت سربازی یک خدمت مقدس است، اظهار کرد: امروز من به عنوان یک فرمانده به توانایی‌های شما سربازان عزیز افتخار می‌کنم.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: شما جوانان به عنوان آینده سازان این سرزمین باید آماده اداره کشور در آینده باشید و خدمات بسیاری به کشور را ارائه کنید.

سردار فرحی گفت: شما سربازان باید دو نکته را به عنوان نکات کلیدی که باید آنها را سرلوحه کار‌های خود قرار دهید. یک نکته مربوط به کار‌های دنیوی و دیگری نیز مربوط به کار‌های اخروی شماست. سربازان عزیز هیچگاه خداوند را فراموش نکنید و همواره با استقامت اتصال خود را به خداوند حفظ کنید. چراکه این اتصال به خداوند می‌تواند همواره کمک و مددکار شما در همه مقاطع زندگی باشد.

او افزود: در دیداری که به همراه چند تن از فرماندهان دیگر به حضور فرمانده معظم کل قوا رسیدیم. ایشان در آنجا جمله‌ای را با این مضمون فرمودند که همواره ذکر خداوند را بگویید. به این دلیل که ذکر پرودگار همواره قلب شما را آرام کرده و به شما در زندگی جرات و جسارت می‌دهد. شما جوانان این سرزمین باید بسیار قوی و مستحکم باشید و به عنوان سربازانی شایسته و موثر برای کشور و در زمره سربازان امام زمان (عج) قرار بگیرید.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در ادامه با بیان اینکه شما از فرصت به دست آمده کنونی به خوبی استفاده کنید، نیز تصریح کرد: با توجه به عنایتی که فرمانده معظم کل قوا نسبت به سربازان داشتند و تدابیر متعددی را درباره اثربخشی و بهره وری شما سربازان در طول مدت خدمت را به نیرو‌های مسلح ابلاغ کردند؛ که ما در نیرو‌های مسلح این تدابیر را در قالب کتب مختلف تدوین کردیم که در حدود ١٧٠ تدبیر برای ارتقای سطح سربازی را شامل می‌شود که ۶٠ مورد از آن‌ها مربوط به مهارت آموزی و یادگیری سربازان در مدت دو سال را تشکیل می‌دهد.
او ادامه داد: در آینده نزدیک همه سربازانی که دوران آموزش بدو خدمت را طی می‌کنند، به آن‌ها آموزش‌های هلال احمر نیز ارائه خواهد شد. این نکته را از به خاطر داشته باشید که شما در طول مدت باقی مانده از خدمت خود یک مطالبه سنگین از طرف شما برای ما وجود دارد و آن هم آموختن یک مهارت تخصصی به شماست و در این مدت سعی کنید تا یک مهارت تخصصی را فرابگیرید.

سردار فرحی گفت: ما متعهد شدیم که تا سال ١۴٠١ طبق نقشه راه پنج ساله‌ای که سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصویب کرده ما موظف هستیم تا همه سربازانی که از خدمت سربازی ترخیص می‌شوند یک مهارت اثربخش که به شغل منتهی شود را دارا باشند.

۱۳۹۸/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...