نسخه چاپی

اعتراضات مسلمانان هند؛ از بازداشت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر تا جلسه اضطراری حزب حاكم

اعتراضات فراگیر به تصویب قانون اصلاح حق شهروندی موسوم به CAA همچنان ادامه دارد و نیروهای نظامی هند تاكنون هزاران نفر را بازداشت كرده‌اند.


به گزارش نما، ادامه اعتراضات مردم هند به خصوص مسلمانان به تصویب قانون تبعیض مذهبی در اعطای تابعیت هندی به مهاجران باعث هجوم نظامیان به معترضین شد.

تلاش مسئولین نظامی برای عادی جلوه دادن اوضاع

«پریم پرکاش» از مسئولین پلیس شهر دهلی نو ضمن تلاش برای عادی جلوه دادن شرایط تاکید کرد روز گذشته 40 نفر از معترضین را دستگیر کرده ایم و تعداد کمی از آنها نیز در بیمارستان بستری هستند.

وی گفت: شرایط تحت کنترل ما قرار دارد و به زودی اعتراضات موجود نیز به پایان خواهد رسید.

جلسه اضطراری حزب حاکم هند برای کنترل اوضاع

منابع خبری از برگزاری یک جلسه اضطراری توسط حزب بی جی پی برای کنترل اوضاع خبر داده و تاکید کردند بی جی پی همچنان به اجرای قانون اصلاح حق شهروندی مهاجران تاکید دارد.

«جاگات پرکاش نادا» در این خصوص گفت: تمام تحرکاتی که علیه قانون CAA برگزار می شود باید کنترل شده و در اسرع وقت علیه آنها اقدام شود.

دستگیری 3 هزار 500 نفر در قاضی آباد

پلیس قاضی آباد از دستگیری بیش از 3 هزار و 500 نفر در جریان اعتراضات این منطقه خبر داده و تصریح کرد تاکنون موفق به شناسایی هویت 300 نفر از معترضان شده ایم.

سودهر کومار در این خصوص گفت: برخوردن با معترضان که از ادیان مختلف مانند هندوها، سیک مذهبان، مسلمانان، بودایی ها و زرتشتیان هستند همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۸/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...