نسخه چاپی

وضعیت تیم فوتبال امید كاملا مشخص است و نیاز به آنالیز ندارد!

كارشناس فوتبال ایران زیر سوال بردن انتخاب حمید استیلی برای سرمربیگری در تیم امید اظهار داشت: وضعیت این تیم با چنین انتخاب‌هایی كاملا مشخص است و نیاز به تحلیل برای امید كاذب نیست.


به گزارش نما، جلال چراغپور ، در خصوص برنامه تیم فوتبال امید ایران برای حضور قدرتمندانه در مرحله نهایی راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: برای آنالیز این تیم نیازی نیست بخواهیم پیچیدگی ایجاد کنیم، چون انتخاب کادر فنی در نوع خودش مبهم و پیچیده است!

اخبار ورزشی -کارشناس فوتبال ایران ضمن زیر سوال بردن انتخاب حمید استیلی اظهار داشت: او پس از ناکامی با استیل اذین جایی در عرصه مربیگری فوتبال ایران نداشت. بعد از مدتی هم مدیریت تیم‌ها را بر عهده گرفت. اینکه ناگهان سرپرست و مدیر یک تیم را به عنوان سرمربی تیم بسیار مهمی همچون امید انتخاب می‌کنند واقعا جای تعجب دارد. باید تعارف را کنار بگذاریم و بار‌ها از مدیران فدراسیون بپرسیم که چرا چنین انتخابی داشته اند.

وی درباره شانس این تیم برای شکستن طلسم حضور در المپیک تصریح کرد: در زمان‌های گذشته که خودم بخشی از کار‌های این تیم را انجام می‌دادم همه چیز برنامه ریزی داشت و تلاش‌های بسیار زیادی شد، اما تمام برنامه ریزی را مدیران وقت فدراسیون نیز با تغییراتی که به وجود آوردند بیهوده دانستند تا بیشترین شانس خود برای حضور در المپیک را از دست بدهیم. آنوقت چطور باید از تیمی با چنین سیستم مدیریتی انتظار موفقیت داشته باشیم. شاید حرف‌های من برای برخی از آقایان خوب نباشد، اما دلیل ندارد حقیقت را کتمان کنیم.

۱۳۹۸/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...