نسخه چاپی

مارول «ددپول ۳» را می‌سازد

با اعلام رایان رینولدز فیلم سینمایی «ددپول ۳» از سوی كمپانی مارول در حال ساخت و توسعه است.



به گزارش نما، رایان رینولدز (بازیگر) تایید کرد بعد از ادغام دو شرکت دیزنی و فاکس قرن بیستم و تمایل نشان دادن بسیاری از کمپانی‌ها برای ساخت فیلم سینمایی «ددپول ۳»، این فیلم همانند دو قسمت گذشته، توسط کمپانی مارول ساخته می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - رایان رینولدز بازیگر فیلم سینمایی «هشدار قرمز» نیز هست که در کنار ستارگانی همچون گل گدوت و دواین جانسون نقش آفرینی می‌کند. نتفلیکس برای بازی در این فیلم ۲۵ میلیون دلار به او دستمزد داده است که توقعات او را برای فیلم ددپول بالاتر خواهد برد.

ددپول یکی از چند شخصیتی بود که توسط یک استودیوی دیگر به غیر از دیزنی خریداری شده بود و بعد از آنکه دیزنی با ۷۱ میلیارد دلار کمپانی فاکس را ادغام کرد، این شخصیت دوباره به کمپانی مارول به ریاست کوین فیگ بازگشت.

اما واتس از مدیران کمپانی فاکس که در دو فیلم قبلی یکی از تهیه کنندگان ددپول بود، در پروژه جدید آن حضور نخواهد داشت. او همچنان با رایان رینولدز در فیلم سینمایی اکشن و کمدی «مرد آزاد» همکاری خواهد کرد و علاوه بر آن در فیلم‌های «داستان کناره غربی» به کارگردانی اسپیلبرگ، «آواتار» و «آخرین دوئل» ساخته ریدلی اسکات هم حضور خواهد داشت.

«ددپول ۱» و «ددپول ۲» در مجموع، فروشی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری را در گیشه جهانی رقم زدند. بودجه این دو فیلم نیز بدون هزینه‌های تبلیغاتی، به ترتیب ۵۸ و ۱۱۰ میلیون دلار بود. «ددپول۲» پرفروش ترین فیلم رده بزرگسال بود که امسال رکورد آن توسط « جوکر » شکسته شد.

۱۳۹۸/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...