نسخه چاپی

مدیریت استقلال با پنهان كاری كارهایش را پیش می برد

سعید مراغه چیان بیان داشت: مدیریت در استقلال هرگز شفاف نیست و آنها همیشه با پنهان كاری كارهای شان را پیش می‌برند. این مدیران با هواداران و پیشكسوتان كه هیچ، حتی با بازیكنان و مربیان شان هم روراست و شفاف نیستند.


به گزارش نما، سعید مراغه چیان اظهار داشت: همه مشکلات امروز استقلال ریشه در سوء مدیریتی دارد که از چهار پنج سال پیش در این تیم شروع شد. تیم بزرگ همانطور که مربی و بازیکن بزرگ می‌خواهد، مدیر بزرگ هم نیاز دارد و مدیریت در استقلال کار هر فردی نیست.

اخبار ورزشی- وی افزود: از زمانی که پای مدیرانی مثل افتخاری و فتحی به استقلال باز شد، این تیم رو به نزول رفت و فرایند این سوء مدیریت شرایطی است که امروز در آن قرار گرفته‌ایم.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: اگر ابتکار عمل امروز دست استراماچونی است، دلیل آن قرارداد نه چندان مناسبی است که با او بسته شده و بعد از آن بی تعهدی همین مدیران به مفاد قراردادی که خودشان آن را منعقد کرده و پای آن را امضا کرده‌اند. مدیری که برای حرف و امضای خودش ارزش قائل نیست چطور می‌تواند رضایت میلیون‌ها هوادار را جلب کند.

مراغه چیان خاطرنشان ساخت: امیدوارم موج جدیدی که در خصوص بازگشت استراماچونی به ایران راه افتاده واقعیت داشته باشد و منجر به بازگشت او شود. به شخصه از بازگشت این مربی ایتالیایی به تهران استقبال می‌کنم و از این موضوع خوشحال می‌شوم.

سعید مراغه چیان استقلال‌

پیشکسوت استقلال بیان داشت: تنها راه اساسی برای نجات استقلال خصوصی سازی آن است. اگر باشگاه خصوصی شود و به اهلش سپرده شود، محال ممکن است با این مشکلات مواجه شود. تا زمانی که خصوصی سازی در مورد این تیم اعمال نشود، آش همین آش است و کاسه همین کاسه.

وی بیان داشت: مدیریت در استقلال هرگز شفاف نیست و آنها همیشه با پنهان کاری کارهای شان را پیش می‌برند. این مدیران با هواداران و پیشکسوتان که هیچ، حتی با بازیکنان و مربیان شان هم روراست و شفاف نیستند.

مدافع استقلال در دهه شصت به ضعف خط دفاعی آبی پوشان اشاره کرد و گفت: تیم استراماچونی هرچقدر در فاز تهاجمی قوی است، در فاز دفاعی ضعف دارد و اگر استراماچونی برگردد باید ترمیم خط دفاعی را در اولویت کارش قرار دهد وگرنه با این شرایط خط دفاعی اگر به آسیا نرویم سنگین‌تر است. این خط دفاعی به شدت آسیب پذیر است و مقابل هر تیمی باز می‌شود. این تیم برای تقویت، حداقل ۳ بازیکن نیاز دارد که باید یکی از آنها یک مدافع میانی سرعتی و باهوش باشد.

۱۳۹۸/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...