نسخه چاپی

موج سازی خارج نشینان علیه جریانات سیاسی داخلی

عضو فراكسیون امید مجلس خارج نشینانی كه پایه های نظام را هدف گرفته اند و رقبای سیاسی در داخل را دو گروهی برشمرد كه به دنبال فضا سازی ضد اصلاح طلبان هستند.


به گزارش نما، داود محمدی درباره تلاش ها برای کم رونق کردن انتخابات آینده مجلس، گفت: از ابتدای انقلاب همواره در آستانه انتخابات عده‌ای تلاش کردند تا با طرح موضوعات بی‌اساس اذهان را منحرف کرده و مردم را برای شرکت در انتخابات بی انگیزه نشان دهند که البته هیچ‌گاه به هدف خود نرسیدند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضد انقلاب با تبلیغات گسترده در تلاش است تا مردم را بی رغبت به انتخابات آینده نشان دهد ادامه داد: با وجود تلاش های صورت گرفته اما تجربه نشان داده که مردم در تمامی انتخابات گذشته البته با شدت و ضعف شرکت داشته اند.

وی با یادآوری وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی افزود: معتقدم با وجود همه مشکلات اما مردم در مواقع خاص، علی رغم نگرانی‌های موجود در زمینه اقتصادی و معیشتی همانند ادوار گذشته حضوری پررنگ در عرصه انتخابات خواهند داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی با ثبات نظام گره خورده تاکید کرد: به همین دلیل است که عده ای در آستانه انتخابات تلاش دارند تا با طرح موضوعات بی اساس مشارکت را شکننده کرده و از این طریق به نظام لطمه بزنند.

محمدی درباره وظایف دستگاه‌ها و نهادها برای ایجاد رونق انتخاباتی تاکید کرد: در این زمینه دولت موظف است واقعیت ها را برای مردم توضیح داده و همچنین راه حل های رفع مشکلات را به صورت شفاف مطرح کند؛ در شرایط فعلی هیچ راهی موثرتر از صحبت مسئولان با مردم که بتواند شکاف ها را پر و مردم را علاقمند و امیدوار کند وجود ندارد. در این مسیر راهکار منطقی این است که 10 مساله ای که باعث ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان شده شناسایی و برای آن راهکارهای منطقی برای برون رفت از آنها در نظر گرفته و به افکار عمومی اعلام شود.

وی درباره نقش جریان‌های سیاسی و احزاب در پرشور کردن انتخابات آینده تاکید کرد: در شرایط فعلی همه نهادها، احزاب و تشکل ها موظف به حمایت تمام قد از نظام و گام برداشتن در جهت ایجاد همبستگی و اتحاد هستند.

چه کسانی به دنبال فضاسازی هستند؟

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم درباره انتقادها به عملکرد فراکسیون امید که منجر به بی انگیزگی مردم برای شرکت در انتخابات شده، گفت: چنین ادعاهایی فضاسازی سیاسی است، البته معتقدم دو گروه به دنبال فضاسازی علیه اصلاح طلبان هستند؛ گروه نخست خارج نشینانی هستند که پایه‌های نظام را هدف گرفتند و برای آنها تخریب اصولگرا و اصلاح طلب چندان تفاوتی ندارد.

وی در تشریح گروه دوم گفت: گروه دوم متاسفانه خودی هستند یعنی گروهی از اصولگرایان که برای خارج کردن رقیب ادعاهایی ضد اصلاح طلبان مطرح می کنند، این در حالی است فراکسیون امید در چارچوب وظایف نمایندگی اقدام به قانونگذاری و نظارت کرده و در حد توان به وظایف خود عمل کرده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب اصلاح طلبان تخریب نظام است، سیاست را حوزه ای پیچیده توصیف کرد و گفت: سیاست عقلانیت، تدبیر و برنامه ریزی می خواهد اما متاسفانه گروهی در داخل نظام بدون هیچ تدبیری در تلاشند تا اصلاح طلبان را متزلزل و ضعیف جلوه دهند در حالیکه نمی دانند در حال لطمه زدن به نظام هستند.

۱۳۹۸/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...