نسخه چاپی

تازه ترین خبرها از ملاقات امیرمهدی ژوله با جادوگر

امیر توسلی ساخت موسیقی «ملاقات با جادوگر» به كارگردانی حمید بهرامیان و تهیه كنندگی حمید اعتباریان را آغاز كرد.


به گزارش نما، حسن مصطفوی مجری طرح و مدیر تولید فیلم « ملاقات با جادوگر » گفت: این فیلم پس از ۲ ماه پیش تولید در تهران کلید خورد. «ملاقات با جادوگر» در ژانر کمدی ساخته شده و هم زمان با تدوین و صداگذاری، قرارداد ساخت موسیقی فیلم هم با امیر توسلی امضاء شد.

اخبار چهره ها - وی تاکید کرد: در این فیلم بازیگرانی چون مانی حقیقی ، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، هستی مهدوی، امیر شریعت، ستاره پروین، سپیده مرادپور و نسیم ادبی حضور دارند.

مجری طرح «ملاقات با جادوگر» در پایان اظهار امیدواری کرد که با پایان یافتن مراحل پس از تولید فیلم بزودی اکران شود.

فیلمنامه این اثر توسط امیرمهدی ژوله نوشته شده است، در خلاصه داستان «ملاقات با جادوگر» آمده است: جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

«ملاقات با جادوگر» در ژانر کمدی ساخته شده است و فیلمنامه اولیه این اثر با نام «ماساچوست» پیش تر توسط پیمان عباسی به نگارش در آمده است.

عوامل و دست اندرکاران «ملاقات با جادوگر» عبارتند از نویسنده: امیر مهدی ژوله ، کارگردان: حمید بهرامیان، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر صدابرداری: نظام کیایی، تدوین: بهرام دهقانی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، صداگذار: علیرضا علویان، سرمایه گذاران: سید جواد حسینی و حمید اعتباریان، تهیه کننده: حمید اعتباریان.

۱۳۹۸/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...