نسخه چاپی

واكنش پیشكسوت آبی پوشان به اتفاقات اخیر استقلال

هافبك پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: رفتن استراماچونی كاملا مشخص بود زیرا به خاطر اتفاقات اخیر حرمت بین او و مسئولان باشگاه از بین رفته بود.


به گزارش نما، کیانوش رحمتی در خصوص وضعیت این روزهای آبی پوشان هم گفت: استقلالی‌ها می توانستند با این مربی حرفه ای به قهرمانی دست پیدا کنند اما اتفاقاتی که در طول این یک ماه اخیر افتاد باعث شد هر روز فاصله بیشتری بین استراماچونی و مسئولان استقلال صورت بگیرد و همین مساله باعث جدایی سرمربی ایتالیایی استقلال از جمع آبی پوشان شد.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: کاش همان روز اول که استراماچونی می رفت مطالبات او به حسابش واریز می شد اگر چه استراماچونی تنها بحث رفتنش مسائل مالی نبود و او گله مند از حرف های ضد و نقیضی بود که مسئولان استقلال بر زبان جاری می کردند اما شرایط به گونه ای شد که بین استرا و مدیریت باشگاه اختلاف شدیدی به وجود آمد و امروز و فردا کردن ها باعث رفتن این سرمربی شد.

رحمتی در ادامه گفت: این اواخر آنقدر اختلافات شدید شده بود که آنها رو درروی یکدیگر ایستادند و بیانیه پشت بیانیه صادر کردند، حرمت ها از بین رفته بود و اعتقاد دارم اگر استرا باز می گشت هر دو نمی توانستند با یکدیگر صادق باشند و در یک فضای آرام کارشان را ادامه دهند.

وی در مورد بحث سرمربیگری در استقلال هم گفت: الان کسی نمی تواند ادعا کند که با آمدنش می تواند به استقلال کمک کند. شرایط برای استقلال سخت شده، هواداران فقط استراماچونی را قبول دارند آنها حتی در فضای مجازی هم مایل نیستند نه مجیدی و نه مربی دیگری به استقلال بیاید، اگرچه بالاخره این تیم سرمربی می خواهد اما استقلالی که تا چند هفته پیش به کار خود با آرامش ادامه می داد حالا در یک بحران شدید قرار گرفته و ضعف مدیریت در این تیم وضعیتی را به وجود آورده که باید آرزو کنیم آبی پوشان در ادامه فصل عملکرد موفقی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر از هر کسی در این تیم هواداران ضرر کردند آنهایی که با تمام وجود تیم شان را تشویق کردند اما متاسفانه کار به جایی رسیده که آنها هم دلسرد شده اند. بنابراین از آنان می خواهم باز هم در این شرایط سخت از تیم شان حمایت کرده تا استقلال بتواند به جایگاه واقعی اش بازگردد.

۱۳۹۸/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...