نسخه چاپی

بازتاب ادعای استراماچونی درباره قائدی در رسانه انگلیسی

یك سایت انگلیسی از اظهارنظر اخیر آندره‌آ استراماچونی درباره علاقه فولام به جذب مهاجم جوان استقلال، به عنوان ادعایی جذاب یاد كرد.


به گزارش نما، پس از اینکه آندره‌آ استراماچونی در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «کوریره دلو اسپورت» فاش کرد باشگاه فولام نسبت به جذب مهدی قائدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال علاقه‌مند است؛ این خبر در رسانه‌های انگلیسی نیز بازتاب گسترده‌ای داشته است.

اخبار ورزشی- سایت «فوتبال لیگ ورلد» انگلیس در این باره نوشت: بر اساس ادعای آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال، باشگاه فولام نسبت به جذب مهدی قائدی ، مهاجم این تیم ایرانی علاقه‌مند است. قائدی مهاجمی مستعد است که می‌تواند در هر پستی از خط حمله بازی کند و تا به اینجای فصل با ۸ گل‌زده در ۱۶ بازی لیگ برتر ایران، عملکرد تأثیرگذاری از خود ارائه کرده است. به نظر می‌رسد اگر قرار باشد حرف سرمربی پیشین استقلال را باور کنیم، همین عملکرد تأثیرگذار این مهاجم ۲۱ ساله نظر فولام دسته اولی را به خود جلب کرده است.

این سایت انگلیسی در ادامه تحلیل خود آورده است: این ادعای جذابی از جانب استراماچونی است. سخت است که بدانیم استراماچونی چگونه از علاقه‌مندی باشگاه فولام به جذب مهدی قائدی آگاه شده است و جالب خواهد بود که بدانیم چطور انتقال این مهاجم ۲۱ ساله عملی خواهد شد. شما می‌توانید ببینید که چرا فولام ممکن است در ماه ژانویه خط حمله خود را تقویت کند، چون نمی‌خواهد تنها متکی به الکساندر میترووپچ باشد، به خصوص اینکه بهترین گلزن‌شان در پنجره زمستانی مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفته است، با اینکه شما متحیر هستید که آیا قائدی می‌تواند بهترین گزینه و مناسب این پست باشد یا خیر، بسته به جدیت این موضوع، قائدی می‌تواند راهی کروین کاتیج شود.

۱۳۹۸/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...