نسخه چاپی

تعیین تكلیف استعفای تاج در ۴۸ ساعت آینده

سخنگوی فدراسیون فوتبال از تشكیل جلسه هیئت رئیسه این فدراسیون ظرف ۴۸ ساعت آینده خبر داد.


به گزارش نما، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره استعفای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته بعد از حمله قلبی که برای تاج اتفاق افتاد، در بیمارستان بستری شد و تحت نظر بودن رئیس فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد. در روز‌های اخیر آزمایش‌های جدیدی از او گرفته شده و امیدوارم روند بهبودی تاج سرعت داشته باشد.

اخبار ورزشی- علوی درمورد مشکلاتی که در نبود تاج در فدراسیون رخ داده است و حکم سرپرستی ابراهیم شکوری در پُست دبیری فدراسیون، تصریح کرد: از آذر سال گذشته که شکوری به عنوان سرپرست دبیر فدراسیون منصوب شد، همه چیز به خوبی پیش می‌رود، اما نخستین کاری که باید انجام دهیم برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ۴۸ ساعت آینده است. ابتدا موضوع کناره‌گیری تاج در این جلسه مطرح می‌شود و در ادامه به سرعت دیگر فرآیند‌ها را انجام می‌دهیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه در این برهه زمانی کدام یک از ارکان این فدراسیون طبق اساس‌نامه باید سکان مدیریت را برعهده بگیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مورد یک اتفاق خاص است در اسا‌س‌نامه چیزی مطرح نشده و در تاریخ فوتبال ایران چنین چیزی سابقه نداشته است. خیلی کم اتفاق افتاده است که یک رئیس فدراسیون، قبل از تمام شدن مدت ۴ ساله‌اش، بحث استعفای او به میان بیاید. تا فردا جمع‌بندی نهایی هیئت رئیسه در این خصوص انجام می‌شود و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی در این برهه که تکلیف رئیس فدراسیون مشخص نیست، گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی نیز یکی از اولویت‌ها خواهد بود و تیم امید هم دیروز از قطر به ایران برگشت و به زودی برای اعزام به تایلند آماده می‌شوند. حتما و در هر شرایطی بعد از جلسه هیئت رئیسه این ۲ موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

۱۳۹۸/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...