نسخه چاپی

نسخه موبایلی رساله آیت‌الله مكارم + لینك

از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مكارم شیرازی، نسخه موبایلی رساله توضیح المسائل و مناسك حج این مرجع تقلید ویژه سیستم عامل آندروید تولید شد.

به گزارش جهان به نقل از رسا، مسعود پیرانی، مسؤول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرد: این پایگاه در راستای ترویج احکام اسلامی و دسترسی آسان به فتاوی این مرجع تقلید اقدام به طراحی و تولید نرم افزار های رساله توضیح المسائل و مناسک حج ویژه تلفن های همراه با سیستم عامل آندروید کرده است.

مسعود پیرانی با بیان اینکه این گروه از نرم افزار ها که در بخش فنی و برنامه نویسی پایگاه اطلاع رسانی طراحی شده؛ اولین تولیدات این مجموعه است افزود: نسخه حاضر به‌صورت مقدماتی ارائه می شود و نسخه های تکمیلی نیز در آینده نزدیک در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از مجموعه نرم افزار های در دست تولید این بخش میتوان به نرم افزارهای قرآن کریم با ترجمه این مرجع تقلید، مفاتیح نوین، مجموعه آثار ، تفسیر نمونه، مجموعه استفتائات و ... نام برد که انشاء الله بزودی ارائه خواهد شد.
مسؤول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان ویژگی های این مجموعه نرم افزار اضافه کرد: از ویژگیهای این نرم افزار ها ارائه به چند زبان است که در مرحله اول مناسک حج این مرجع تقلید به همراه فهرست تفصیلی و به زبانهای فارسی ،انگلیسی ،روسی و اردو ، پیش از موسم حج جهت استفاده حجاج بیت الله الحرام آماده و به سرزمین وحی ارسال شد.

وی با مهم ارزیابی کردن پیشنهادات کاربران این نرم افزار ها بیان داشت: بی شک نظرات کاربران محترم در بالا بردن سطح کمی و کیفی این نرم افزارها و تولید آثار جدید موثر خواهد بود.

پیرانی در پایان با بیان این نکته که تمامی هزینه های مربوط به تولید این نرم افزار ها از سوی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی پرداخت شده است افزود: تمامی حقوق مادی و معنوی این آثار متعلق به دفتر این مرجع تقلید بوده و نرم افزارهای تولید شده بصورت اهدائی در اختیار کاربران قرار گرفته است و خرید و فروش آنها مجاز نیست.

گفتنی است،‌جهت بارگذاری نرم افزارها اینجا را کلیک کنید.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...