نسخه چاپی

سعيدقاسمي:

مردم‌روی‌دیوارپوسیده'هاشمی' و 'خاتمی' یادگاری نمی‌نویسند

قاسمی با اشاره به این كه ما هم از ریزش خوشمان نمی آید، عنوان كرد: ما آقای هاشمی را دوست داشتیم اما زمانی كه كسی مواضعی را انتخاب می كند كه از امام و انقلاب فاصله بگیرد، خود به خود حذف می شود.

به گزارش نما، سعید قاسمی، فرمانده دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی عصرامروز درخصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و حضور هاشمی رفسنجانی گفت: تاریخ مصرف آقای هاشمی و اطرافیان ایشان در انقلاب تمام شده است؛ ما در نظام دغدغه افرادی مانند هاشمی و خاتمی را نداریم چرا که در این تابوت جنازه ای نیست که بخواهیم برای آن سینه بزنیم؛ مردم ما نیز دیگر روی این دیوار پوسیده یادگاری نمی نویسند.

وی افزود: این حرف امروز نیست بلکه مردم یک دهه قبل نیز به هاشمی به عنوان سی امین نماینده مجلس هم رای ندادند.

قاسمی با اشاره به این که ما هم از ریزش خوشمان نمی آید، عنوان کرد: ما آقای هاشمی را دوست داشتیم اما زمانی که کسی مواضعی را انتخاب می کند که از امام و انقلاب فاصله بگیرد، خود به خود حذف می شود.

این فرمانده دفاع مقدس در خصوص مطرح شدن نام هاشمی در انتخابات آینده، اظهار داشت: این حرف ها فقط بخاطر این است که بگویند ما هستیم و گرنه هم هاشمی و هم خاتمی از نظر ما تمام شده اند.

قاسمی در خصوص مسائل کنونی جامعه تصریح کرد: طبیعتا نمی‌خواهم بگویم که همه این مسائل از خارج خط می گیرد چرا که کسی باور نمی کند، سازمان‌ها و وزارتخانه های ما دست طرفداران هاشمی و خاتمی نباشد.

وی افزود: مسیر بسیار روشن است ما بنا نداریم در دو گام مانده به پیروزی در زمانی که می رود خیمه معاویه جمع شود دوباره آن اشتباه بزرگ تاریخی را مرتکب شویم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ضمن تاسف از نامه نگاری های روسای قوا اظهار داشت: علیرغم همه شعارهای وحدت بخش رهبری، نامه نگاری روسای قوا نشان داد برخی مسئولان درک و تصور درستی از فرمایشات رهبری ندارند.

وی افزود: متاسفیم از این بابت که مسئولین با دست های خودشان منافذی را به دشمن نشان می دهند که از اینجا به ما ضربه بزنید.

وی در پایان اذعان کرد: ما یکبار دیگر در انتخابات سربلند بیرون می آییم و رو سیاهی برای آنها خواهد ماند.

۱۳۹۱/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...