نسخه چاپی

ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب به كشور

نقشینه گفت: از اواخر امشب تا صبح سه شنبه سكون نسبی جو و عدم وزش باد منجر به كاهش كیفیت هوا و افزایش آلودگی می‌شود.


به گزارش نا، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی امروز و فردا در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایدار خواهیم داشت، اظهار کرد: سکون نسبی هوا موجب شده کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیتی برای تمامی گروه‌های حساس در حد ناسالم باشد.

اخبار اجتماعی- وی با اشاره به اینکه اواخر وقت فردا در مناطقی از شمال غرب شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود، افزود: طی روز سه شنبه بارش پراکنده بتدریج در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و اواخر وقت مناطقی از شمال شرق را در بر می‌گیرد.

نقشینه ادامه داد: روز چهارشنبه برای استان‌های واقع در نوار شرقی، نقاطی از شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت که این وضعیت روز پنج شنبه در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و نوار شرقی تداوم دارد.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده بارش باران در مناطق مرتفع و سردسیر دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی به شکل برف خواهد بود که سبب اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی می‌شود.
آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری است

وی آسمان امروز و فردا پایتخت را صاف تا قسمتی ابری است، بیان کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی از فردا شب آسمان تهران ابری خواهد بود و روز سه شنبه بارش پراکنده در ارتفاعات به شکل باران و برف رخ می‌دهد و از بعدازظهر سه شنبه وزش باد به بهبود کیفیت هوای تهران کمک می‌کند.

نقشینه آسمان تهران طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه را صاف همراه با وزش باد اعلام کرد و گفت: از اواخر امشب تا صبح سه شنبه سکون نسبی جو و عدم وزش باد منجر به کاهش کیفیت هوا و افزایش غبار و آلایندگی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان بیشینه دمای امروز تهران را ۱۲ درجه سانتی گراد، فردا ۱۱ درجه سانتی گراد و سه شنبه ۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: کمینه دمای مهر آباد فردا صبح ۳ درجه سانتی گراد و شمیرانات یک درجه سانتی گراد است.

۱۳۹۸/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...