نسخه چاپی

دانش آموزان توطئه فتنه گران را محكوم می‌كنند

دانش آموزان انقلابی ایران اسلامی هم صدا با آحاد مردم ظلم ستیز امت اسلامی ، توطئه فتنه گران را محكوم می‌كنند.


به گزارش نما، در بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت یوم الله 9دی آمده است: حماسه بزرگ و مردمی 9 دی ، به عنوان نماد پایداری بر ارزشها و یک رخداد بزرگ و درس آموز در تاریخ انقلاب اسلامی در مصاف با جبهه ضد انقلاب داخلی و خارجی بود که نظام مقدس اسلامی را بواسطه حضور انقلابی مردم بصیر و زمان شناس در میدان ، از چالشی سخت و توطئه ای پیچیده و خطرناک عبور داد و در متن خود ، بصیرت ، هوشمندی ، ولایت مداری و دشمن شناسی مردم ایران در گذرگاه های حساس و سرنوشت ساز کشور متبلور ساخت.

اخبار اجتماعی- یوم الله 9 دی ، سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ، امام راحل عظیم الشان (ره) و تجدید بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله) و نماد بصیرت و هم افزایی انقلابی جامعه اسلامی در دفاع از حریم انقلاب و زوال و زبونی دشمنان در مقابل عظمت ملت ایران بود.

دانش آموزان انقلابی ایران اسلامی هم صدا با آحاد مردم ظلم ستیز امت اسلامی ، توطئه فتنه گران در ماههای اخیر را که به بهانه گرانی بنزین عرض اندام کرده بودند محکوم نموده و به آستان حضرت حق بابت نصیب توفیقی دیگر در تحمیل شکست خفت بار و حقارت آمیز سجده شکر می گزارد.

از مسئولین امر درخواست داریم تا ضمن توجه به تواناییها و امکانات داخلی کشور ، با اقداماتی جهادی و انقلابی، نسبت به رفع گرفتاری ها و مشکلات معیشتی ملت عزت مند و شریف ایران اسلامی اقدام نموده و با دفع توطئه های دشمن خبیث که تلاش دارد با تشدید تحریمها و فشارهای اقتصادی به آرزوی شیطانی و باطل خود جامعه عمل بپوشاند نقشه های پلید بدخواهان نقش بر آب نمایند. را به فرصتی برای بدل نماید.

ان‌شاء الله در دهه چهارم انقلاب شاهد برکات روزافزون این خدمت رسانی خواهیم بود و مشکلات را فرصتی جهت خدمتگزاری مضاعف و تحرک بیش از پیش برای پیشرفت و آبادانی کشور و نقطه عزیمتی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی قرار خواهیم داد.

سازمان بسیج دانش آموزی کشور

۱۳۹۸/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...