نسخه چاپی

خانم بازیگر درباره «از سر نوشت» می گوید

بازیگر تلویزیون سریال «از سر نوشت» گفت: در سریال «از سر نوشت» نقش خاله پوران را بازی می‌كنم. این كاركتر با سرنوشت یكی از دو كودك پرورشگاهی كه در سریال به آن‌ها پرداخته شده ارتباط دارد و در فصل دوم خاله پوران به نوعی حامی هر دو كودك می‌شود و داستان با ماجرا‌های جالب همراه شده كه قطعا برای مخاطبان هم جذاب خواهد بود.

به گزارش نما، مائده طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون، پیرامون نقش خود در سریال « از سر نوشت » گفت: در سریال «از سر نوشت» نقش خاله پوران را بازی می‌کنم. این کارکتر با سرنوشت یکی از دو کودک پرورشگاهی که در سریال به آن‌ها پرداخته شده ارتباط دارد و در فصل دوم خاله پوران به نوعی حامی هر دو کودک می‌شود و داستان با ماجرا‌های جالب همراه شده که قطعا برای مخاطبان هم جذاب خواهد بود.

اخبار چهره ها - طهماسبی کار با عوامل در سریال «از سرنوشت» را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: عواملی که در ساخت سریال «از سرنوشت» با آنان فعالیت کردم همگی افرادی با اخلاق و تلاشگر بودند، کار کردن با کارگردانان جوان برایم تجربه‌ای جذاب و جالب بود. عوامل افرادی با استعداد بودند به جرات می‌توانم بگویم «از سرنوشت» پروژه‌ای کم تنش بود و حال خوبی با این گروه داشتم.

وی به تنوع عقاید و نظرات در بین مخاطبان اشاره و ابراز کرد: من معتقدم ما یک جمعیت هشتاد میلیونی هستیم که گروهی از این تعداد همواره با سریال‌های تلویزونی قهر هستند و نگاه نمی‌کنند، ولی عده‌ زیاد دیگری هستند که همواره سریال‌ها را دنبال می‌کنند، این مقوله در حوزه سینما نیز وجود دارد مردم بر طبق سلیقه‌های خود دست به انتخاب می‌زنند. برخی از سریال‌ها و فیلم‌ها به مذاق قشر فرهیخته جذاب نیست، اما در مقابل قشر عام طرفدار آن هستند این موضوع به شیوه و نوع نگرش افراد باز می‌گردد و نمی‌توان گفت افراد علاقه‌ای به سریال‌های و یا فیلم‌های تلویزیونی نشان نمی‌دهند.

مائده طهماسبی در همین راستا بیان کرد: باید بپذیریم که جامعه ما از طیف‌ها و علایق گسترده‌ای تشکیل شده و نمی‌توان گفت به سریال‌های ساخته شده علاقه ندارند و یا فیلم‌های ساخته شده موفق نیستند نه سریال‌ها و نه فیلم‌های سینما دلزدگی برای مخاطب به همراه ندارد فقط هر کس بر طبق سلیقه و علاقه خود به مشاهده فیلم‌ها و یا سریال‌ها اقدام می‌کند.

طهماسبی در مورد ساختار‌ها و شرایط تولید فیلم و سریال در کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما با صرفه جویی‌های اقتصادی در حال ساختن فیلم و سریال هستیم، با نگاه به بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ساخته شده در جهان متوجه می‌شویم برای رسید به هدف که همان ساخت فیلم‌های جذاب و ساختارمند است، باید علاوه بر هزینه‌های گزاف تلاش بیشتری را ارائه کنیم، اما نمی‌توان از کنار تکاپوی کارگردانان داخلی به راحتی گذشت آنان تلاش خود را می‌کنند. باید نقاط قوت و ضعف را شناخت و با نگاهی متفاوت برای موفقیت و رسیدن به اوج قدم برداشت.

۱۳۹۸/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...