نسخه چاپی

دلیل شكست «شاخ كرگدن» پژمان بازغی است؟

محسنی نسب علت موفق نبودن «شاخ كرگدن» در گیشه را همكاری نكردن دفتر پخش اعلام كرد.


به گزارش نما، محسن محسنی نسب نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره علت اصلی موفق نبودن « شاخ کرگدن » در گیشه و توانایی‌های پژمان بازغی در بازیگری،گفت: مصیبت بی درایتی به ظاهر سینمادار، بیش از هرچیز به کلیت سینما ضربه زده است یعنی ما فیلم را نمی‌توانیم اکران کنیم مگر اینکه از چند بازیگری که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست است و سینمادار‌ها آن‌ها را انتخاب کرده اند و اگر فیلمی از این‌ها استفاده نکند اکران نمی‌شود، باید بهره ببریم؛ منظور اصلی من در موفق نبودن «شاخ کرگدن» این بود.

اخبار چهره ها - محسنی نسب افزود: مشخصا دلیل موفق نبودن گیشه‌ای فیلم، به دفتر پخش آفتاب عالمتاب برمی گردد، چون نتوانست حتی یک سالن را برای آن بگیرد و در حقیقت به نوعی اکران نشده است، فقط ماهواره‌ها پس از ورود به شبکه نمایش خانگی چندین مرتبه پخش کردند و جالب اینجاست مخاطبانی که دیدند راضی بودند.

این کارگردان درباره پژمان بازغی، بیان کرد: کسی در توانایی پژمان بازغی در بازیگری شک ندارد یا اگر دقت کنید یکی از خوش قیافه‌ترین و خوش استایل‌ترین بازیگران سینمای ایران است و اتفاقا در «شاخ کرگدن» کارش را به درستی انجام داد و فیلم هم خوب است البته خود پژمان هم باید قدر خودش را بداند و در هرجایی حاضر نشود، چون شخصیت مهربان او باعث شده دعوت‌های دوستانش را بپذیرد و به مراسم‌های مختلف برود یا اگر قرار است نقشی یا مسئولیتی را قبول کند باید دقت کند در شان و جایگاهش باشد، چون جایگاه خوبی در هنر و جامعه ما دارد.

کارگردان «یاس‌های وحشی» ادامه داد: انتخاب نقش‌هایی که درخور او نیست باعث می‌شود نقش آفرینی‌های حرفه‌ای و جدی اش دیده نشوند و سینمادار‌ها از این موضوع برافروخته شوند و در برابرش موضع بگیرند در صورتی که پژمان بازغی به لحاظ فیزیک از تمام آن چند بازیگر، خوش قیافه‌تر است و استایل بهتر و توان بازیگری برتری دارد و من از همکاری با او بسیار خوشحال هستم. در اصل گلایه من به مافیای اکران است نه شخص بازغی.

محسنی نسب گفت:خروجی این تدبیر ناصحیح سینمادار‌ها به جایی رسیده که حتی فیلم‌ها با داشتن چهره‌های زیاد باز هم نمی‌فروشند، چون طبیعی است وقتی تولید فیلم بر اساس چهره باشد و کیفیت و محتوا نقشی نداشته باشد به مرور زمان چهره‌ها برای مخاطب تکراری شده و دیگر جذابیتی ندارد و دفع و ریزش مخاطب خواهیم داشت و در نهایت بدنه اصلی سینما صدمه می‌بیند.

او افزود: فاجعه دیگر اینجاست که بازیگر جدید هم نمی‌توان به سینما معرفی کرد و آن‌هایی هم که پروبال گرفته اند دستمزد‌های بالایی طلب می‌کنند و مسبب این اتفاق سینمادار‌ها هستند و این دود را به چشم سینماگر‌ها هم کردند و باعث عقب گردشان شدند.

محسنی نسب گفت: متاسفانه به جز تعداد اندکی سینمادار، اکثر آن‌ها آدم‌های متفکر سینمایی نیستند و جزء هنرمندان نخواهند بود. اشخاصی هستند که به واسطه سرمایه سینما خریدند و یا سالن‌ها را به نفع خودشان تعطیل کردند این افراد بیشتر مانند رستوران دار‌ها، حمام دار‌ها، استخردار‌ها و .. هستند.

۱۳۹۸/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...