نسخه چاپی

خیز ۲۰۰ میلیون دلاری «فورد در برابر فراری»

فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» توانست از فروش ۲۰۰ میلیون دلاری در گیشه‌های جهانی عبور كند.


به گزارش نما، مجموع فروش بلیت فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» از مرز ۲۰۰ میلیون دلار گذشت.

اخبار فرهنگ و هنر - درام مسابقه‌ای کمپانی فاکس قرن بیستم، به فیلم‌های اصلی و اورجینال امسال مثل «چاقوکشی» از کمپانی لاینزگیت، «ما» از کمپانی ینیورسال، « روز و روزگاری در هالیوود » شرکت سونی و «شیادان» اضافه شد و ثابت کرد فیلم‌هایی با ایده‌های جدید با وجود فیلم‌های ابرقهرمانی و ساخت دوباره فیلم‌های محبوب، می توانند موفق باشند.

این فیلم که توسط جیمز منگولد کارگردانی شده و مت دیمون به همراه کریستین بیل بازیگران آن هستند، پس از حدود هفت روز حضور در بین ۱۰ فیلم پرفروش داخلی هفته، ۱۰۶ میلیون دلار فروش کرده است.

بیرون از آمریکا و در گیشه‌های جهانی، این فیلم در روسیه ۱۰۱ میلیون، فرانسه ۹.۴ میلیون، کره جنوبی ۹.۳ میلیون و در انگلیس ۷.۹ میلیون دلار فروش کرده است. این فیلم در تاریخ ۱۰ ژانویه در ژآپن اکران می‌شود و اکران آن در چین که دومین گیشه فروش بزرگ جهان است، هنوز مشخص نیست.

فیلم سینمایی « فورد در برابر فراری » هم توسط منتقدان و هم مخاطبین تحسین شده و مورد استقبال قرار گرفته است و در ماه فوریه نیز یکی از بخت‌های جوایز اسکار محسوب می‌شود.

این فیلم داستان واقعی گروهی از طراحان خودرو فورد را روایت می‌کند که کارول شلبی با بازی دیمون سرگروه آنهاست و راننده آن‌ها کن مایلز است و کریستین بیل این نقش را بر عهده دارد. آن‌ها تصمیم دارند یک خودرو مسابقه‌ای طراحی کنند که بتوانند با آن خودروی افسانه‌ای فراری را شکست دهند.

۱۳۹۸/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...