نسخه چاپی

در سوگ سردار آسمانی!

محمدكاظم انبارلویی

ملت ايران در سوگ شهادت يک سردار آسماني رخت عزا به تن کرده است. اکنون ملت ايران يکصدا فرياد مرگ بر آمريکاست. مطالبه خون سردار شهيد سليماني يک مطالبه ايراني نيست يه مطالبه اسلامي در گستره ملت هاي اسلام و آزادي خواهان جهان است.يک روح عاشق و شيداي شهادت در نخستين ساعات بامداد جمعه بر بال ملائک به ملکوت اعلي
پر کشيد. 40 سال است او دار خود را به دوش مي‌کشيد و در بيابان‌هاي جنوب و کوه‌‌هاي سر به فلک کشيده غرب در ايام دفاع مقدس به‌دنبال شهادت مي‌گشت.
شهيد قاسم سليماني در آغوش ارواح طيبه شهدا، نام خود را در تاريخ ايران و اسلام به‌عنوان عاشق ترين به شهادت و ديدار حق در کهکشان ايثار، فداکاري، جوانمردي، دليري،‌ مقاومت و جهاد در راه خدا ثبت کرد و جاودانه شد. پايان دفاع مقدس هيچ‌گاه نگذاشت سلاحي که او بردوش مسئوليت داشت بر زمين ماند.
شهادت سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني ،‌آمريکا را يک گام به تله بزرگي که در منطقه خداوند بزرگ براي نابودي استکبار جهاني حفر فرموده نزديک کرد. ترامپ با فرمان قتل فرماندهان حشدالشعبي و شهيد حاج قاسم سليماني وارد يک ماجراجويي شده است که او را تا سقوط حتمي راحت نخواهد گذاشت.
آمريکا بايد در انتظار پاسخ سخت جمهوري اسلامي ايران و تک‌تک سربازان سلحشور اسلام در کليه خطوط مقاومت باشد.
از آمريکا صداهاي خشونت و جنگ مي‌آيد ملت ايران و عراق اين صدا را روي کاخ سفيد آوار خواهند ساخت.
شهادت شهيد سليماني يک نقطه عطف در تاريخ ايران و منطقه است، کار و راه او با انگيزه مضاعف حتما ادامه پيدا مي‌کند و متوقف نمي‌شود.
ترامپ با شعار تخطئه مواضع جنگ‌طلبانه رؤساي جمهور سابق آمريکا به روي کار آمد، اما او نشان داده که کمتر از آن‌ها جنگ طلب، خشونت‌طلب و خونخوار و تروريست نيست.
امروز درخت تناور مقاومت در فلسطين اشغالي، لبنان، عراق، سوريه، يمن و ... ميوه داده است و کمر استکبار جهاني و صهيونيسم و تروريسم را در منطقه شکسته است.
فقط يک اراده و يک فرمان کافي است درسي به متجاوزان داده شود تا سال‌ها آن را فراموش نکنند.
آن‌روز که در آشوب‌هاي خياباني در سفارت آمريکا در بغداد ژنرال‌هاي آمريکايي حمله به کنسولگري‌هاي ايران در برخي از شهرهاي عراق را طراحي مي‌کردند هيچ‌گاه در خواب هم نديده بودند که سفارت آن‌ها در بغداد مورد هجوم مردم قرار گيرد اگر خويشتن‌داري مقامات حشدالشعبي نبود معلوم نبود از جاسوس‌خانه آمريکا در بغداد چه باقي مي‌ماند. آمريکا امروز زير چکش خشم و نفرت ملت‌هاي منطقه قرار دارد. به‌زودي طوفاني بر خواهد خاست و بساط اشغالگران را از عراق و منطقه بر خواهد چيد. يک روز قبل از اين جنايت بزرگ، برخي خبرگزاري‌ها خبر از آمدن 20 فروند 71C از مبدأ آمريکا و 6 فروند031C از مبدأ اروپا به همراه چندين هواپيماي VIP و نيز نيروهاي ويژه آمريکا به منطقه داده بودند. اين جماعت از اشرار آمريکا بايد بدانند به ضيافت خونيني پاي گذاشته‌اند و جان سالم از منطقه بيرون نخواهند برد. ترامپ در واکنش خود در مورد اقدام تجاوزکارانه صبح جمعه پرچم آمريکا را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. اين پرچم در محوطه سفارت آمريکا در بغداد چند روز پيش به آتش کشيده شد.
و به‌زودي در سراسر منطقه در کليه خطوط مقاومت به آتش کشيده خواهد شد.
بدون شک رژيم صهيونيستي در اين جنايت بزرگ سهيم بوده و بخشي از پاسخ سخت فرزندان مقاومت را بايد پذيرا باشد. فرزندان مقاومت خون خواه شهيد سليماني هستند و در هر منطقه که مزدوران آمريکايي را بيابند بدون شک انتقام خواهند گرفت. شهادت حاج قاسم سليماني خون جديدي به رگ‌هاي مقاومت خواهد دواند.
حاج قاسم سليماني بارها در سخنراني‌هاي خود صريحا آرزوي خود را پيوستن به خيل عظيم شهيدان انقلاب دفاع مقدس اعلام کرده بود.
او بود که گفت: «تا کسي شهيد نبود – شهيد نمي‌شود- شرط شهيد شدن شهيد بودن است. تمناي قلبي من اين است و از خداوند مي‌خواهم مرا به شهيدان محلق کند.»
امروز او به آرزوي خود رسيده است. به‌راحتي مي‌توان نجواي شبانه او را با شهيدان و خداي شهيدان شنيد.
گفتا که کيست بر در، گفتم کمين غلامت
گفتا چه کار داري، گفتم مها سلامت
گفتا که چندراني، گفتم که تا بخواني
گفتا که چند جوشي، گفتم که تا قيامت
گفتا کجاست آفت، گفتم به کوي عشقت
گفتا که چوني آنجا، گفتم در استقامت
شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني فرزند راستين امام و رهبري و چهره بين‌المللي مقاومت را به امام زمان (عج) ملت بزرگ ايران و فرمانده کل قوا و خانواده شهدا به‌ويژه خانواده محترم ايشان تبريک و تسليت مي‌گویيم.

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...