نسخه چاپی

كالدرون را راضی نكنند پرسپولیس وارد بحران می‌شود

هافبك اسبق پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد و حیف است این موقعیت خوب را از دست بدهیم.


به گزارش نما، رحیم یوسفی، هافبک اسبق پرسپولیس می‌گوید اگر مسئولان باشگاه رضایت کالدرون را جلب نکنند و پولش را سر وقت ندهند پرسپولیس وارد بحران خواهد شد. این صحبت‌ها را بخوانید.
* درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل بگویید؟
اخبار ورزشی- اتفاق بزرگی افتاد و پرسپولیس توانست با جا گذاشتن تیم‌های مدعی سپاهان، استقلال و شهرخودرو صدر جدول را تصاحب کند. قطعاً این اتفاق با کمک کالدرون و بازیکنان تیم حاصل شد و سرمربی پرسپولیس با تجربه بالای خود کم‌کم توانست تیم را سر و سامان داده و از موانع عبور دهد.
* عده‌ای می‌گویند کالدرون با بعضی بازیکنان باتجربه پرسپولیس لج کرده است؟
من چنین اعتقادی ندارم و ضمن احترام به تمام بازیکنان ​پرسپولیسمی‌گویم کالدرون براساس تاکتیک‌های خود و برنامه‌هایش از بازیکنان استفاده می‌کند و شاید مجبور شود بعضی‌ها را کمتر به بازی بگیرد و ما باید به او و خواسته‌هایش احترام بگذاریم. برای چه کالدرون بخواهد با برخی بازیکنان لجبازی کند و با آبروی خودش بازی کند؟ من معتقدم او صلاح تیم را در نظر گرفت و در نهایت هم پرسپولیس را قهرمان نیم‌فصل کرد.
* فکر می‌کنید کالدرون به پرسپولیس برگردد و از لحاظ مالی توافق کند؟
مسئولان باشگاه پرسپولیس که قاطعانه گفته‌اند او برمی‌گردد و من هم امیدوارم برگردد وگرنه همان‌طور که گفتم پرسپولیس مثل استقلال وارد حاشیه خواهد شد و نباید اجازه دهیم این اتفاق رقم بخورد چرا که پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد و حیف است این موقعیت خوب را از دست بدهیم.

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...