نسخه چاپی

مسجدی: پیكرهای شهدا بعد از تشییع در كاظمین برای مراسم رسمی به بغداد منتقل می‌شوند

سفیر ایران در عراق گفت: پیكرهای شهدای اقدام تروریستی روز جمعه بعد از تشییع در كاظمین برای مراسم رسمی به بغداد منتقل می‌شوند.


به گزارش نما، «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد صبح امروز (شنبه) در گفتگویی عنوان کرد:‌ در حال حاضر در حرم شریف کاظمین هستیم برای آماده سازی شهدای عزیز و حدود نیم ساعت دیگر پیکرهای طیبه شهدا به اینجا آورده می‌شوند و مراسم باشکوهی در حرم امام جواد و امام کاظم (ع) با حضور مسئولان عتبه و مردم کاظمین برگزار می‌شود.

اخبار سیاسی- مسجدی همچنین گفت: از سوی عتبه کاظمیه نیز سه روز مراسم برای بزرگداشت شهدای عزیز به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بعد از تشییع پیکر شهدا در کاظمین، پیکر شهدا برای مراسم رسمی در بغداد به آنجا منتقل می‌شوند.

سفیر ایران بیان کرد: امیدوارم شهدای عزیز ما سردار سلیمانی و شهید ابومهندس و بقیه شهدا با ائمه بزرگوار امام جواد و امام موسی بن جعفر محشور باشند.

به گزارش فارس،‌ سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی بامداد دیروز (جمعه) ۱۳ دی ماه در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهارت رسیدند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور جبهه مقاومت و همرزمانش پس از ورود به کشور، صبح روز یکشنبه (۱۵ دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار و مراسم تشییع در تهران، صبح روز دوشنبه (۱۶ دی ماه) برگزار و سپس پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت صبح سه شنبه (۱۷ دی ماه) در کرمان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...